Калкулатор за магичен број SaaS

Измерете колку повторливи приходи генерира вашиот SaaS бизнис за секој долар што го трошите на продажба и маркетинг.








Користете го ова бесплатно Калкулатор SaaS Magic Number веднаш да го измерите повратот на вашите инвестиции во продажба и маркетинг, да идентификувате дали треба да ги зголемите трошоците за да го забрзате растот или да ги оптимизирате вашите стратегии за да ја подобрите ефикасноста на создавање приходи. SaaS Magic Number над 1.0 генерално се смета за добар, бидејќи тоа значи дека компанијата генерира повеќе приходи отколку што троши за продажба и маркетинг.

Формула за магичен број Saas:

Saas Magic Number 🰰 Вкупен приход (тековен квартал) ➖ Вкупен приход (претходен квартал) ✖️ 4 ➗ Трошоци за продажба и маркетинг (претходен квартал)

Како и да е, што е магичниот број Saas?

SaaS Magic Number е метрика за ефикасност на продажбата која мери колку повторливи приходи генерира компанијата SaaS за секој долар што го троши за продажба и маркетинг. Се пресметува со делење на промената на годишниот повторлив приход (ARR) со трошокот за стекнување на клиенти (CAC) од претходниот квартал.

Примери

Компанијата А.

  • Вкупен приход (тековен квартал): 100,000 долари
  • Вкупен приход (претходен квартал): 75,000 долари
  • Трошоци за продажба и маркетинг (претходен квартал): 25,000 долари
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Ова значи дека за секој долар што компанијата А го троши на продажба и маркетинг, генерира 0.80 долари нов повторлив приход.

Компанијата Б.

  • Вкупен приход (тековен квартал): 200,000 долари
  • Вкупен приход (претходен квартал): 150,000 долари
  • Трошоци за продажба и маркетинг (претходен квартал): 50,000 долари
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Ова значи дека за секој долар што компанијата Б го троши на продажба и маркетинг, генерира 1.60 долари во нов повторлив приход.

Компанијата Б има поголем SaaS Magic Number од компанијата А. Ова значи дека компанијата Б поефикасно генерира нови повторливи приходи од нејзините напори за продажба и маркетинг.

Зошто SaaS Magic Number на компанијата Б е поголем?

Може да има неколку причини за ова:

  • Компанијата Б можеби цели кон клиенти со повисока вредност.
  • Компанијата Б може да има поефективен процес на продажба.
  • Компанијата Б можеби троши помалку пари на трошоци за стекнување клиенти (CAC).
  • Компанијата Б може да има повисока вредност за животниот век на клиентот (CLTV).

Како може компанијата А да го подобри својот SaaS Magic Number?

Компанијата А може да го подобри својот SaaS Magic Number со:

  • Насочување на клиенти со повисока вредност.
  • Подобрување на неговиот процес на продажба.
  • Намалување на нејзиното ЦАЦ.
  • Зголемување на својот CLTV.

Компанијата А, исто така, може да учи од продажните и маркетинг стратегиите на компанијата Б и да развие тактики за нивно повторување во сопствениот бизнис.

TL; ДР: SaaS Magic Number е метрика за ефикасност на продажбата која мери колку повторливи приходи генерира компанијата SaaS за секој долар што го троши на продажба и маркетинг. Се пресметува со делење на промената на годишниот повторлив приход (ARR) со трошокот за стекнување на клиенти (CAC) од претходниот квартал. SaaS компаниите треба да се стремат да го подобрат својот SaaS Magic Number со текот на времето. Ова може да се направи со таргетирање клиенти со поголема вредност, подобрување на процесот на продажба, намалување на CAC и зголемување на CLV.

Споделете на...