Calculator SaaS Magic Number

Măsurați cât de mult venituri recurente generează afacerea dvs. SaaS pentru fiecare dolar pe care îl cheltuiți pe vânzări și marketing.








Folosește-l gratuit Calculator SaaS Magic Number pentru a evalua imediat rentabilitatea investițiilor în vânzări și marketing, pentru a identifica dacă ar trebui să vă creșteți cheltuielile pentru a accelera creșterea sau pentru a vă optimiza strategiile pentru a îmbunătăți eficiența generării de venituri. Un număr magic SaaS peste 1.0 este, în general, considerat a fi bun, deoarece înseamnă că compania generează mai multe venituri decât cheltuiește pentru vânzări și marketing.

Formula numerică magică Saas:

Saas Magic Number 🟰 Venituri totale (trimestrul curent) ➖ Venituri totale (trimestrul precedent) ✖️ 4 ➗ Cheltuieli de vânzări și marketing (trimestrul precedent)

Oricum, ce este numărul magic Saas?

Numărul magic SaaS este o măsură de eficiență a vânzărilor care măsoară cât de mult venituri recurente generează o companie SaaS pentru fiecare dolar pe care îl cheltuiește pe vânzări și marketing. Se calculează împărțind modificarea venitului anual recurent (ARR) la costul de achiziție a clienților (CAC) din trimestrul anterior.

Exemple

Compania A

  • Venituri totale (trimestrul curent): 100,000 USD
  • Venituri totale (trimestrul precedent): 75,000 USD
  • Cheltuieli de vânzări și marketing (trimestrul precedent): 25,000 USD
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Aceasta înseamnă că, pentru fiecare dolar cheltuit de Compania A pe vânzări și marketing, generează 0.80 USD noi venituri recurente.

Compania B

  • Venituri totale (trimestrul curent): 200,000 USD
  • Venituri totale (trimestrul precedent): 150,000 USD
  • Cheltuieli de vânzări și marketing (trimestrul precedent): 50,000 USD
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Aceasta înseamnă că pentru fiecare dolar pe care compania B îl cheltuiește pe vânzări și marketing, generează 1.60 USD noi venituri recurente.

Compania B are un număr SaaS Magic mai mare decât compania A. Aceasta înseamnă că compania B generează mai eficient noi venituri recurente din eforturile sale de vânzări și marketing.

De ce este mai mare SaaS Magic Number al companiei B?

Ar putea exista câteva motive pentru aceasta:

  • Compania B poate viza clienții cu valoare mai mare.
  • Compania B poate avea un proces de vânzare mai eficient.
  • Compania B poate cheltui mai puțini bani pentru costurile de achiziție a clienților (CAC).
  • Compania B poate avea o valoare mai mare pe durata de viață a clientului (CLTV).

Cum își poate îmbunătăți compania A SaaS Magic Number?

Compania A își poate îmbunătăți numărul magic SaaS prin:

  • Vizarea clienților cu valoare mai mare.
  • Îmbunătățirea procesului său de vânzare.
  • Reducerea acestuia CAC.
  • Creșterea CLTV-ului său.

De asemenea, compania A poate învăța din strategiile de vânzări și marketing ale companiei B și poate dezvolta tactici pentru a le reproduce în propria afacere.

TL; DR: SaaS Magic Number este o valoare a eficienței vânzărilor care măsoară cât de mult venituri recurente generează o companie SaaS pentru fiecare dolar pe care îl cheltuiește pe vânzări și marketing. Se calculează împărțind modificarea venitului anual recurent (ARR) la costul de achiziție a clienților (CAC) din trimestrul anterior. Companiile SaaS ar trebui să urmărească să-și îmbunătățească numărul magic SaaS în timp. Acest lucru se poate realiza prin țintirea clienților cu valoare mai mare, îmbunătățirea procesului de vânzare, reducerea CAC și creșterea CLV.

Distribuie la...