SaaS magiško skaičiaus skaičiuoklė

Išmatuokite, kiek pasikartojančių pajamų jūsų SaaS verslas generuoja už kiekvieną dolerį, kurį išleidžiate pardavimui ir rinkodarai.








Naudokite tai nemokamai SaaS Magic Number skaičiuoklė kad iš karto įvertintumėte pardavimų ir rinkodaros investicijų grąžą, nustatytumėte, ar turėtumėte padidinti išlaidas, kad paspartintumėte augimą, ar optimizuoti strategijas, kad pagerintumėte pajamų generavimo efektyvumą. „SaaS Magic Number“ virš 1.0 paprastai laikomas geru, nes tai reiškia, kad įmonė gauna daugiau pajamų, nei išleidžia pardavimui ir rinkodarai.

„Saas Magic“ skaičių formulė:

„Saas Magic Number“ 🟰 Bendros pajamos (dabartinis ketvirtis) ➖ Bendros pajamos (ankstesnis ketvirtis) ✖️ 4 ➗ Pardavimo ir rinkodaros išlaidos (ankstesnis ketvirtis)

Kas vis dėlto yra „Saas“ magiškasis skaičius?

„SaaS Magic Number“ yra pardavimo efektyvumo metrika, kuri matuoja, kiek periodinių pajamų SaaS įmonė generuoja už kiekvieną pardavimui ir rinkodarai išleistą dolerį. Jis apskaičiuojamas metinių pasikartojančių pajamų pokytį (ARR) padalijus iš kliento įsigijimo savikainos (CAC) nuo praėjusio ketvirčio.

Pavyzdžiai

Įmonė A

  • Bendros pajamos (dabartinis ketvirtis): 100,000 XNUMX USD
  • Bendros pajamos (praėjusį ketvirtį): 75,000 XNUMX USD
  • Pardavimo ir rinkodaros išlaidos (ankstesnis ketvirtis): 25,000 XNUMX USD
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Tai reiškia, kad už kiekvieną dolerį, kurį įmonė A išleidžia pardavimui ir rinkodarai, ji generuoja 0.80 USD naujų pasikartojančių pajamų.

B įmonė

  • Bendros pajamos (dabartinis ketvirtis): 200,000 XNUMX USD
  • Bendros pajamos (praėjusį ketvirtį): 150,000 XNUMX USD
  • Pardavimo ir rinkodaros išlaidos (ankstesnis ketvirtis): 50,000 XNUMX USD
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Tai reiškia, kad už kiekvieną dolerį, kurį įmonė B išleidžia pardavimui ir rinkodarai, ji generuoja 1.60 USD naujų pasikartojančių pajamų.

Įmonė B turi didesnį SaaS magic numerį nei įmonė A. Tai reiškia, kad įmonė B efektyviau generuoja naujas pasikartojančias pajamas iš savo pardavimo ir rinkodaros pastangų.

Kodėl B įmonės „SaaS Magic Number“ yra didesnis?

Tam gali būti kelios priežastys:

  • Įmonė B gali būti skirta didesnės vertės klientams.
  • Įmonė B gali turėti efektyvesnį pardavimo procesą.
  • Įmonė B gali išleisti mažiau pinigų klientų įsigijimo išlaidoms (CAC).
  • Įmonė B gali turėti didesnę visą kliento vertę (CLTV).

Kaip įmonė A gali pagerinti savo SaaS magišką numerį?

Įmonė A gali pagerinti savo SaaS magišką numerį:

  • Nukreipimas į vertingesnius klientus.
  • Pardavimo proceso tobulinimas.
  • Mažinant jo ŠMC.
  • CLTV didinimas.

Įmonė A taip pat gali pasimokyti iš bendrovės B pardavimo ir rinkodaros strategijų ir sukurti taktiką, kaip jas atkartoti savo versle.

Lt; DR: „SaaS Magic Number“ yra pardavimo efektyvumo metrika, matuojanti, kiek periodinių pajamų SaaS įmonė generuoja už kiekvieną pardavimui ir rinkodarai išleistą dolerį. Jis apskaičiuojamas metinių pasikartojančių pajamų pokytį (ARR) padalijus iš kliento įsigijimo savikainos (CAC) nuo praėjusio ketvirčio. „SaaS“ įmonės laikui bėgant turėtų siekti pagerinti savo „SaaS magic Number“ numerį. Tai galima padaryti orientuojantis į didesnės vertės klientus, tobulinant pardavimo procesą, mažinant CAC ir didinant CLV.

Bendrinti su...