Una Guida à WordPress Caching è perchè hè cusì impurtante

in WordPress

Cum'è a WordPress utilizatore, duvete avè scontru articuli riguardanti WordPress ottimisazione di a velocità. Accelerazione a WordPress site implica parechji fatturi, è trà elli u caching hè un fattore estremamente impurtante.

A caching quandu implementata bè pò riduce i tempi di carica di u vostru WordPress situ chì pò più cuntribuisce à u ranking SEO e consegna a megliu sperienza d'utilizatore.

Per prufittà pienamente di caching in WordPress, hè impurtante capisce u so mecanismu è amparà i modi efficaci di implementà.

Cumu Funziona Caching?

A caching hè un almacenamiento temporale chì mantene a copia di e pagine web statiche per riduce u tempu di carica. Di genere, quandu un utilizatore visita u vostru WordPress site, manda una dumanda à u vostru servitore web per ogni azzione chì eseguisce in u vostru situ web.

In ritornu, u vostru servitore web hè chjamatu da u vostru WordPress per divertisce ogni dumanda di u vostru visitatore di u situ. Queste transazzione avanti è avanti ponu causà ritardi se u servitore hè occupatu à gestisce u trafficu o se a distanza trà u visitore è u servitore hè troppu larga.

Calchì volta un utilizatore dumanda per e stesse richieste una volta è più. Per esempiu, l'intestazione o u piè di pagina di un situ ùn hè micca aghjurnatu cum'è i posti, è quandu sò caricati, ùn hè micca bisognu di esse ritruvatu da u servitore finu à chì hè cambiatu. In u casu di cuntenutu dinamicu, chì aghjurnà spessu, u mecanismu di caching hè capaci di sguassà u vechju cache è generà un novu cun cuntenutu aghjurnatu.

A caching mantene una copia di i fugliali HTML chì hè stata servita una volta da u servitore in a so RAM è a consegna istantaneamente à l'utilizatore senza alcuna trasfurmazioni cum'è a prima volta. Stu scambiu hè più veloce è mette menu pesu à u servitore di hosting.

Tipi di caching

Se gestite un WordPress situ tandu duvete tene dui tipi di caching in a vostra mente.

  1. Caching à u latu di u server
  2. Caching Lato Cliente

U caching di u servitore hè realizatu à u livellu di u servitore è u caching di u navigatore hè fattu da u cliente. Esplora ogni opzione per capisce u so effettu nantu à a velocità di u situ web.

1. Server Side Caching

U caching fattu à u livellu di u servitore hè assuciatu cù u caching di u servitore. Memorizza e richieste previamente richieste da u cliente è invece di passà per tuttu u prucessu di novu è furnisce solu u risultatu finali. Questu fa chì i dati sò più veloci è migliurà in generale rendimentu di u situ. WordPress ospiti cum'è Kinsta è Cloudways facenu caching da u servitore.

Quì avemu ancu bisognu di capiscenu dui metudi cumuni: Object Caching è Full Page Caching.

Cache oggettu: Invece di cache tutta a pagina, a cache di l'ughjettu cache solu i risultati di a dumanda ripetuta. Diverse dumande sò fatte à a basa di dati per piglià e dati dumandati da l'utilizatore. A cache di l'ughjettu guarda u risultatu di queste dumande frequentemente richieste per una risposta più veloce.

Cache di pagina piena: A cuntrariu di u cache di l'ughjettu, stu metudu guarda una pagina HTML completa o una vista cumpleta dumandata da l'utilizatore. Stu metudu face a carica di a pagina più veloce perchè ùn hà micca bisognu di generà una pagina web per ogni visita successiva.

Meccanismu di Caching Hosting

Parechji fornituri d'ospiti offrenu un hosting ottimizzatu chì hà capacità integrate per u caching di u servitore. Questi fornituri anu ottimizzatu i so servitori nantu à i livelli core chì hè più efficaci cà l'usu di qualsiasi WordPress cunnettà si.

Un esempiu di questu pò esse vistu in Cloudways chì hè a hà sappiutu WordPress hosting nube. A so pila hè ben equipata cun un mecanismu avanzatu di caching chì produce siti web più veloci. Esaminemu quali strumenti anu implementatu per a caching è quali funziunalità facenu.

Nginx

Questu hè un servitore web assai veloce chì hè famosu per a proxy inversa, caching è bilanciamentu di carica. Nginx hè utilizatu da a maiò parte di i siti di trafficu altu postu chì pò trattà un gran numaru d'utilizatori cuncurrenti. Hè un servitore web ligeru di altu rendiment custruitu per trattà migliaia di cunnessione.

Cache di vernice

Cum'è Nginx, Varnish hè ancu un caching proxy inversu. Questu hè cunsideratu cum'è estremamente veloce è hà dettu di aumentà a velocità di u situ web à livelli assai alti. L'utilizatori di Cloudways ponu ancu applicà regule di vernice persunalizata attraversu a so piattaforma chì hè necessariu per WooCommerce è siti WPML.

Redis

Questu hè un servitore di dataset chì hè utilizatu per almacenà tipi di dati d'altu livellu, cum'è strings, hashes, listes, sets, and bitmaps, etc. Questu hè implementatu per risponde à un altu voluminu di operazioni di lettura è scrittura.

memcached

Memcached si occupa di cache di dati è oggetti in RAM per furnisce dati veloci senza cunnette à una fonte di dati esterna o API ogni volta chì l'utilizatore face una dumanda.

2. Client Side Caching

A caching gestita in u navigatore di l'utilizatori hè assuciata cù u caching di u cliente. Di genere, quandu un utilizatore naviga in una pagina web, ùn hè micca solu carricà u cuntenutu, ma ancu i schedari JavaScript è Stylesheet chì travaglianu daretu à e scene di a pagina web.

Caching di u navigatore

A cache di u navigatore hè u metudu più efficau per a cache di u cliente. Quandu l'utilizatore visita una pagina web in un navigatore, cache i risorse necessarii per vede a pagina cum'è i fugliali JavaScript, i fogli di stili è u cuntenutu media. Stu cuntenutu hè almacenatu temporaneamente in u navigatore è hè servutu direttamente da l'almacenamiento lucale invece di dumandà di novu da u webserver.

Implementazione di Caching in WordPress

WordPress hè una piattaforma dinamica chì sustene e funziunalità ricche di dati è temi ricchi di cuntenutu. Ci hè assai spaziu per cache stu cuntenutu per ottene e pagine caricate più veloce. Avemu digià vistu cumu pudemu sfruttà u caching di u servitore è di u cliente. Videmu cumu WordPress i plugins ponu aiutà à custruisce un meccanisimu di caching efficace à u cliente.

WordPress Caching Plugins

Ci hè assai WordPress cache plugins chì pretendenu per fà u vostru situ carica più veloce. Avemu listatu trè populari WordPress plugins di cache.

Breeze

u ventu wordpress plugin di cache

Breeze hè un plugin ligeru gratuitu da Cloudways. Offre tutte e funzioni necessarie per a caching di u cliente.

U plugin offre e seguenti caratteristiche evidenziate:

  • Minificazione di CSS, JS, HTML
  • Cumpressione Gzip
  • Caching di u navigatore
  • Raggruppamentu di CSS è JS
  • Ottimizazione di basa di dati
  • Reguli di vernice

u wp Rocket

paràmetri di cache di wp rocket

u wp Rocket hè un plugin di cache di altu rendiment chì hè faciule da cunfigurà è vene cù tutte e funzioni basiche è avanzate per gestisce a cache di u cliente in u vostru WordPress situ. Certi di WP Rocket caratteristiche sò:

  • Cache Preloading
  • Cumpressione di u schedariu staticu
  • Cache di pagina
  • Cumpressione Gzip
  • Ottimizazione di basa di dati
  • Caching di u navigatore

Cache di W3 Total

Cache di W3 Total wordpress plugin di cache

Cù più di un milione di installazioni attive, Cache di W3 Total plugin hè unu di i populari WordPress plugin di cache.

U plugin pò esse scaricatu gratuitamente da WordPress.org è pò esse facilmente cunfigurati attraversu WordPress dashboard. Hà sezzioni separati per ogni funziunalità. Alcune di e caratteristiche evidenziate sò:

  • Cache di pagina
  • Cache di basa di dati
  • Minificazione
  • Cache oggettu
  • Cache di navigatore
  • Gruppi di Cookie

vantaghji di WordPress Caching

Ci sò parechji vantaghji di implementà a caching propria nantu à u vostru WordPress situ.

  • Migliura u vitezza di u vostru WordPress u situ è ​​ancu di migliurà l'esperienza di l'utilizatori.
  • Siccomu u servitore ùn hè micca ping per ogni dumanda ogni volta, riduce a carica nantu à u servitore di hosting.
  • Cum'è tutti sanu chì Google ama i siti più veloci. Per quessa, ancu migliurà u SEO classamentu.
  • Da u latu di u cliente, a larghezza di banda hè ancu salvata cum'è sfrutta da u cuntenutu di cache almacenatu in memoria lucale invece di ricuperà e dati direttamente da i servitori.

Se ùn avete micca implementatu u caching in u vostru WordPress site, allora vi cunsigliu di fà cusì seguitendu stu articulu. Assicuratevi di piglià una copia di salvezza completa di u vostru situ cum'è hè statu vistu dopu WordPress U situ si rompe dopu l'implementazione di caching. Inoltre, pruvate a prestazione di u vostru situ prima è dopu l'implementazione di caching per vede a diferenza chì pò purtà à u vostru WordPress situ.

About Author

Ibad Rehman

Ibad hè un scrittore à Website Rating chì hè specializatu in u regnu di u web hosting è hà travagliatu prima in Cloudways è Convesio. I so articuli fucalizza nantu à l'educazione di i lettori WordPress hosting è VPS, chì offre insights approfonditi è analisi in questi spazii tecnichi. U so travagliu hè destinatu à guidà l'utilizatori attraversu e cumplessità di e soluzioni di hosting web.

Squadra WSR

U "Squadra WSR" hè u gruppu cullettivu di editori esperti è scrittori specializati in tecnulugia, sicurezza in Internet, marketing digitale è sviluppu web. Appassionati di u regnu digitale, pruducenu un cuntenutu bè ricercatu, perspicace è accessibile. U so impegnu à a precisione è a chiarezza rende Website Rating una risorsa di fiducia per stà infurmatu in u mondu digitale dinamicu.

Stà infurmatu! Unisci a nostra newsletter
Abbonate avà è uttene accessu gratuitu à guide, strumenti è risorse solu per l'abbonati.
Pudete unsubscribe in ogni mumentu. I vostri dati sò sicuru.
Stà infurmatu! Unisci a nostra newsletter
Abbonate avà è uttene accessu gratuitu à guide, strumenti è risorse solu per l'abbonati.
Pudete unsubscribe in ogni mumentu. I vostri dati sò sicuru.
sparte à...