Tù è i dui sapemu chì un situ web lento hè male per a satisfaczione di l'utilizatori, cunversione è SEO. Se u vostru WordPress situ nantu Bluehost, HostGator, o Godaddy hè a carica lenta, quì vi mustraraghju cumu accelerà WordPress siti nantu Bluehost, HostGator, è GoDaddy ⇣.
cusì, chì hè cù lentu WordPress siti nantu Bluehost, HostGator è GoDaddy? U "fora di a scatula" WordPress l'installazione di l'ospitu è a cunfigurazione di u servitore Bluehost, HostGator è GoDaddy ponu esse (ma micca sempre) lenti è lenti.
Un lento WordPress situ nantu Bluehost, HostGator è GoDaddy pò esse fissu (in un certu puntu).
Ma u solu "fix" garantitu è veru per accelerà u vostru WordPress situ nantu Bluehost, HostGator, è GoDaddy hè di cambià à un host web più veloce cum'è SiteGround (più nantu à perchè questu hè quì sottu).
Avè un situ web à carica lenta ùn hè micca bonu - micca bè! Hè male per a satisfaczione di l'utilizatori (l'utilizatori aspittàranu è aspittàranu, è eventualmente appughjà u buttone di ritornu è ùn tornanu mai), male per e cunversione (averete menu menu vendite o leads) è hè male per SEO (Averete una classificazione più bassa Google). Secondu Google:
- Impressum hà aumentatu u trafficu di i mutori di ricerca è i registri 15% quandu anu riduciutu i tempi di attesa percepiti 40%.
- Casalinghi by Google truvata 53% di visite di u situ mobile sò stati abbandunati se una pagina hà pigliatu più di più seconde 3 à carica.
- quandu AutoQualcosa ridutta u tempu di carica di a pagina à a mità, anu vistu un impulso di 12-13% in vendita
A prestazione di velocità hè nantu à l'esperienza di l'utilizatori, a retenzione di l'utilizatori, l'optimizazione di u mutore di ricerca è a migliurà e cunversione:

D'accordu, cusì pudemu accettà chì a velocità di u situ importa per l'ospitu web ...
Avà vi mustraraghju cumu accelerà WordPress by fighjendu lentu WordPress siti nantu Bluehost, HostGator è GoDaddy.
Fighjate ...
Cumu accelerà WordPress (on Bluehost, HostGator, o GoDaddy)
1. Pruvate a vitezza di u vostru situ web
A prima cosa chì duvete fà hè verificate u vostru WordPress tempu di carica di u situ. Per verificà quantu veloce / lento si carica, ma ancu per benchmarkà u vostru situ per uttene un prima "accelerà WordPress"partitura.
Ci hè un modu faciule per sapè se u vostru situ hè lento.
Per pruvà a vitezza andate à un strumentu gratuitu cum'è GTMetrix or Pingdom, è entre in l'URL è cliccate invià. U strumentu vi purterà uni pochi di seconde à pruvà u vostru situ tandu vi mustrarà u numeru di sicondi chì ci vole à carica u situ.

Se u vostru situ piglia più di seconde 3 per carica, allora avete un situ lento, ma bè è avete qualchì fine-tuning per fà, ma s'ellu ci vole più di seconde 5 tandu avete un situ di carica lenta è assai travagliu da fà.
Bonu travagliu se u vostru WordPress e pagine si caricanu in circa 1 secondu. Cuntinuà a leghje se u vostru Bluehost, HostGator, è u situ GoDaddy si caricanu lentamente ...
2. Cambia à un host web più veloce
A cumpagnia chì accoglie u vostru situ importa, assai! Questu hè u mutivu per chì u web hosting hè u fattore di rendiment # 1 in WordPressa guida ufficiale di ottimisazione.
guasgiu WordPress pediatria hè a cosa più impurtante per accelerà u vostru WordPress situ.

Sè vo circate di fà u vostru situ caricate u più prestu pussibule, trasfurmà à un host web più veloce per u vostru WordPress situ hè u u modu più veloce è garantitu per accelerà WordPress.
è, passà à un novu web host hè faciule - in particulare nantu WordPress siti.
cusì, perchè SiteGround?
picchì SiteGround hè vicinu garantita per dà un significativu migliuramentu di u tempu di carica.
Quandu aghju spustatu u mo situ SiteGround U tempu di carica di a mo pagina di casa hè andatu da 6.9 seconde à 1.6 seconde. Eccu 5.3 seconde più veloce!

SiteGround hè ancu u Cumpagnia di hosting web # 1 in parechje sondaggi / sondaggi di Facebook:

https://www.facebook.com/groups/wphosting/permalink/1160796360718749/ https://www.facebook.com/groups/wphosting/permalink/917140131751041/ https://www.facebook.com/groups/473644732678477/permalink/1638240322885573/ https://www.facebook.com/groups/wphosting/permalink/1327545844043799/
SiteGrounda tecnulugia di velocità hè a cosa principale chì a ghjente piace u più. Anu ancu riceve recensioni positive in Twitter:

SiteGround hà 3 gestiti WordPress pediatria pricing plans da sceglie:
lu GrowBig U pianu vi dà 2x più risorse di u servitore chè StartUp, è l'ospitu semi-dedicatu GoGeek u pianu vi dà 3 volte più risorse di u servitore.
GrowBig è GoGeek venenu cù serviziu di trasferimentu di u situ prufessiunale, backups di ogni ghjornu, cache dinamica avanzata basata in NGINX è caching Memcached, configurazione PHP 7.3 è HTTPS, CDN Cloudflare gratuitu, è a capacità di accoglie parechji siti web. Eccu a paragone cumpletu di SiteGroundprughjetti.
Avè un situ lento Bluehost, HostGator, o GoDaddy? Fate un favore è cambiate SiteGround WordPress pediatria (PS chì migreranu u vostru situ gratuitamente).
Va bè, ma dì chì ùn vulete micca cambià u web host (ancora). Chì pudete fà per accelerà a Bluehost, HostGator, è u situ GoDaddy?
Cuntinuà à leghje è scopre cumu ...
3. Aduprà un più veloce WordPress tema
Se u vostru HostGator o GoDaddy o Bluehost WordPress u situ hè lentu, ma ùn vulete micca cambià u web host, allora a più grande migliione di velocità chì pudete fà hè di cambià a vostra WordPress opera.
È aduprà a viloci WordPress tema.

lu WordPress u tema chì u vostru situ usa hà un impattu enormu nantu à a velocità di u vostru situ. Perchè?
parechje WordPress i temi sò pocu codificata è venite gonfio di decine di risorse (imaghjini, CSS è javascript) chì ponu rallentà u vostru situ web.
Se u vostru tema offre ogni funziunalità sottu à u sole, hè gonfiatu di scripts è risorse, è vene cun assai codice di bassa qualità, a velocità di u vostru situ web soffre.
Una parolla di prudenza prima di installà un novu tema.
I temi sò faciuli à stallà è aduprà. Ma cambià un tema ùn hè micca solu una questione di cliccà un buttone, hè guasi garantitu per scherzà l'apparenza di u vostru situ, u layout, è ancu a so funziunalità.
Hè veramente più faciule cambià à un host web più veloce è raccoglie i benefici da fà quellu chì hè di cambià u WordPress opera.
Duvete pruvà prima, ma se vulete sempre andà avanti è cambià temi, allora quì hè un tutoriale cumu cambià in modu sicuru i temi.
4. Aduprà un plugin caching
Caching hè un mecanismu chì guarda dati in memoria temporale chì mantene una copia di pagine web statiche. Siccomu u servitore ùn hè micca ping per ogni dumanda ogni volta, a caching reduce a carica nantu à u servitore è offre velocità più veloce.
Se ùn avete micca digià aduprate a cache, fate a stallazione caching hè un modu garantitu per accelerà WordPress è ancu di migliurà l'esperienza d'utilizatore. In più sapemu chì tutti Google ama i siti più veloci, cusì caching migliurà ancu u ranking SEO.
u wp Rocket hè un premiu WordPress caching plugin chì hè faciule da stallà è hè estremamente efficace per accelerà u tempu di carica di u vostru situ web. Custa solu $ 49 à l'annu è hè u strumentu di cache chì aghju utilizatu è ricumandemu.
u wp Rocket hè assai faciule da principià è vene cù tutte e funzioni must-have: Preloading di Cache, Caching di Pagina, Preloading di Sitemap, Compressione GZIP, Caching di Browser, Ottimizazione di basa di dati, Google Ottimizazione di Fonti, Immagini Lazyloaded, Minificazione / Concatenazione di i schedari HTML, JavaScript è CSS, è assai di più.
Eccu a mo guida nantu à cumu fà cunfigurà WP Rocket cù i paràmetri cunsigliati.
U wp Super Cache e WP Fastest Cache sò dui altri plugins di caching chì pudete aduprà. Sò tramindui liberi. Eccu un è paragone di plugins di caching.
5. Aduprate un plugin di ottimisazione di l'imaghjini
L'imaghjini sò una parte impurtante di u disignu di u vostru situ web in quantu impegnà l'utilizatori quandu venenu à u vostru situ, è mantene l'utilizatori per ùn lascià micca u vostru situ.
Ma, se l'imaghjini chì aduprate ùn sò micca ottimisati, allora puderanu ferite più cà aiutà.
Quandu salvate una maghjina, duvete assicurassi chì voi aduprate u furmatu di l'imaghjini ghjustu.
.PNG produce imaghjini di qualità più grande è di dimensione più grande è hè principalmente utilizatu per gràfiche, loghi, illustrazioni, icone, o quandu avete bisognu di u fondu per esse trasparenti.
.JPG hè principalmente usatu pi foto è u megliu equilibriu di qualità è dimensione di u fugliale di solitu rende JPG più adattati per u web.
Dopu, avete bisognu cumpressà è ridimensionà e vostre imagine.
A bona nutizia hè chì ci sò una mansa di veramente grandi WordPress plugins all-in-one di ottimisazione di l'imaghjini pudete aduprà per automatizà u prucessu di ottimisazione di l'imaghjini.
Eccu dui plugins all-in-one chì ricumandemu:

Optimole piglia e vostre imagine è ottimisimu per voi automaticamente in u nuvulu.
- Utilizà a compressione senza perdita è senza perdita.
- Ottimizza l'imaghjini in u nuvulu, dopu l'imaghjini ottimizzati sò servuti via un CDN chì li face carica rapidamente).
- Sceglie a dimensione di l'imaghjini ghjusta per u navigatore è u viewport di u visitatore.
- Utilizà a carica pigra per vede l'imaghjini.

ShortPixel ottimizza automaticamente e vostre imagine in u nuvulu.
- Aduprà cumpressione di perdita, lucida è senza perdita.
- Ottimizza l'imaghjini in u nuvulu, dopu l'imaghjini ottimizzati sò servuti via un CDN chì li face carica rapidamente).
- Permette di cunvertisce automaticamente PNG in JPG.
- Pudete creà versioni WebP di e vostre imagine.
A cosa più impurtante quandu sceglite un plugin di ottimisazione di l'imaghjini hè di sceglie quellu chì ottimisimu è cumpressa l'imaghjini in u nuvulu. Perchè questu reduce a carica nantu à u vostru situ.
6. Aduprate una rete di distribuzione di cuntenutu (CDN)
A rete di spedizione di cuntenutu (CDN) piglia tutti l'assi statichi di u vostru situ web (imaghjini, CSS, JavaScript) è li furnisce in un servitore chì hè geograficamente più vicinu à induve u visitatore accede à u vostru situ. Questu diminuisce i tempi di scaricamentu.

Avendu i vostri assi statici almacenati in una reta geografica distribuita di servitori ottimizzati, pudete riduce significativamente i tempi di carica di pagina è latenzi.
U più populari è ancu faciule da CDN fora hè Cloudflare.
tutte SiteGround i piani venenu cun Cloudflare CDN gratuitu è un accessu faciule à tutte e altre funzioni di velocità è di sicurità furnite da Cloudflare. Bluehost è HostGator, ma micca GoDaddy, vene ancu cù Cloudflare custruitu direttamente in u vostru contu di hosting.
7. Aduprate l'ultima versione di PHP
U backend di WordPress hè alimentatu da MySQL è PHP. MySQL hè u sistema di gestione di basa di dati, è PHP hè a lingua di scrittura di u servitore. PHP hè assai impurtante per WordPress, hè utilizatu in u core / backend, è in plugins è temi.
PHP 8 hè l'ultima versione è hà miglioramenti significativi in termini di rapidità, prestazioni è sicurità. PHP 8 hè ufficialmente listatu cum'è un requisitu cunsigliatu per eseguisce WordPress, è u vostru WordPress l'ospite deve aduprà almenu PHP 7 o più altu, cum'è vene cun un saccu di velocità, prestazioni è prestazioni di sicurità.

Se u vostru fornitore di hosting ùn offre micca PHP 7, allora hè ora di pensà cambià u web host. A bona cosa hè chì pudete cambià e versioni di PHP cun un solu clic (è ùn ci hè micca bisognu di una altra cunfigurazione, è vi vede un impulso immediatu).
Eccu cumu cambià a versione PHP Bluehost, HostGator, è GoDaddy.
- https://my.bluehost.com/hosting/help/php-version-selection-php-config
- https://www.hostgator.com/help/article/php-configuration-plugin
- https://www.godaddy.com/help/view-or-change-your-php-version-in-web-and-classic-hosting-3937
8. Cunfigurà WordPress taliata
Amu WordPress perchè hè veramente putente è simplice d'utilizà. Ma ci sò assai chì passanu daretu à e scene, è WordPress vene cun un saccu di paràmetri, scripts è funzioni chì creanu richieste HTTP piglianu risorse chì ùn avete micca bisognu. Quessi funzioni è prucessi in esecuzione ponu rallentà u vostru situ.
Per esempiu, fora di a scatula, WordPress carica emojis in ogni pagina di u vostru situ. Per disattivà l'emojis, stu script ùn caricarà più è, per quessa, riducerà u vostru numeru generale di Dumande HTTP è a dimensione di a vostra pagina.

Disattivazione di paràmetri non essenziali ùn avete micca bisognu di riduce u vostru numeru generale di richieste HTTP è a dimensione di a vostra pagina, chì in ritornu aumenta a velocità è u rendiment.
Ci hè una mansa di boni è simplici per aduprà WordPress Plugins di ottimisazione di u rendiment:
- Perfmates (Plugin pagatu da $ 24.95 / annu)
- Chjara (Plugin gratuitu)
- WP Disable (Plugin gratuitu - ma ùn hè micca aghjurnatu per WordPress 5.0)
Tutoriali nantu à cumu cunfigurà sti plugins ponu esse truvati in e so rispettive pagine di scaricamentu.
9. Disable pingbacks, trackbacks, è limità rivisioni
Pingbacks è trackbacks sò remoti ligami notificazioni chì alerta l'altru WordPress siti chì avete ligatu à elli, è vice versa, altri siti anu ligatu à voi.
Puderia esse una funziunalità utile, ma ùn hè micca. Perchè questu mette assai carica nantu à e risorse di u vostru servitore, cum'è u "pinging" genera richieste da WordPress.
Plus Pingbacks è trackbacks sò largamente abusatu per spam è quandu si dirigenu siti web cù attacchi DDoS.

Duvete disattivà i pingbacks è i trackbacks in Impostazioni → Discussione. Simply deselect "Attenta à notificà qualsiasi blog ligati da l'articulu" è "Permettenu notifiche di ligame da altri blog (pingbacks è trackbacks) nantu à novi articuli", è questu vi aiuterà à accelerà WordPress qualchi più.
WordPress vene cun cuntrollu di revisione integratu per qualsiasi post o pagine chì create. Questa hè una bona funzione, ma pò guidà gonfiore inutile in u vostru WordPress basa di dati
Quandu si scrive, edità è aghjurnà u cuntenutu WordPress crea assai rivisioni salvate. Limite u numeru di rivisioni chì pò esse guardatu per post o pagina, sbulicà u spaziu in a vostra basa di dati.
WP Revision Control hè un plugin gratuitu chì permette di specificà u numeru di rivisioni salvate per i posti è e pagine. A limitazione di e revisioni à qualcosa cum'è 5 impediscenu chì e revisioni ùn escenu da a manu, soprattuttu se fate assai aghjurnamenti.
10. Rompe i cumenti in parechje pagine
Ottene cumenti da l'utilizatori impegnati in i blog posts hè una bona cosa, ma troppu cumenti nantu à una pagina farà a carica di a pagina più lenta, è questu hè un male.
A suluzione hè di rompe, o paginate, cumenti in parechje pagine. È questu hè una cosa faciule da fà WordPress:

In u vostru WordPress amministratore vai à Settings → Discussione è verificà a "Divide i cumenti in pagine" opzione. Allora vi inserite u numeru di cumenti chì vulete nantu à ogni pagina (per esempiu 5), è cumu vulete vede (per esempiu, da più recente à più vechje).
Riassuntu - Cumu accelerà u vostru WordPress situ nantu Bluehost, HostGator o GoDaddy
Passà à un host web più veloce hè spessu u metudu più veloce è più faciule per accelerà un lento WordPress situ nantu Bluehost, HostGator, è GoDaddy.
Ma s'ellu ùn hè micca una pussibilità, è duvete stà cù u vostru ospite web attuale, allora stu blog post hà delineatu una gamma di tecniche di ottimisazione è arnesi chì pudete implementà per accelerà. WordPress.
PS Sè vo avete spustatu à a host web più veloce, allora liberu di postà a vostra prima è dopu a migliione di a velocità in i cumenti ...