Cumu installà è cunfigurà WP Rocket (Configurazione cunsigliata)

in WordPress

Ùn hè micca frustrante quandu fate un clic nantu à un situ web, aspettate è aspettate ciò chì si senti cum'è eoni, è cliccate u buttone di ritornu per frustrazione? A verità hè chì ci hè assai pocu chì fastidiu i visitori di u situ più di a situ web à carica lenta è hè quì u wp Rocket entra

Un studiu di Forrester Consulting dice chì "U 47% di i cunsumatori aspetta chì una pagina web carica in dui seconde o menu".

A cosa triste hè chì parechji pruprietari di siti web ùn riescenu à capisce chì un situ web à carica lenta ùn solu frustra l'infernu di e persone, pò ancu avè un impattu negativu in u vostru situ. Google classifiche, è avè un impattu nantu à i rivenuti di u fondu!

U bonu hè chì ci sò modi per accelerà u tempu di carica di un situ web, soprattuttu se u situ web hè alimentatu da WordPress. Perchè quì, vi spiegheraghju cumu per cumincià u wp Rocket (è sì hè un plugin chì aghju utilizatu per accelerà u mo situ web).

Eccu ciò chì amparate in questu post:

Cosa hè WP Rocket?

u wp Rocket hè un premiu WordPress plugin caching chì hè estremamente efficace per accelerà u tempu di carica di u vostru situ web.

WP Rocket Caching Plugin

Piani WP Rocket è prezzi:

  • $ 49 / annu - 1 annu di supportu è aghjurnamenti per Sitivu 1.
  • $ 99 / annu - 1 annu di supportu è aghjurnamenti per sterni 3.
  • $ 249 / annu - 1 annu di supportu è aghjurnamenti per siti web illimitati.


A cuntrariu di a maiò parte di l'altri WordPress cache plugins chì sò famosi per esse pieni di opzioni è paràmetri confusi. Sapete più nantu à WP Rocket, è scopre alcuni di i migliori alternative gratuite à WP Rocket.

1. Download è Installa WP Rocket

Prima, vai versu u U situ WP Rocket è cumprà u WordPress cunnettà si.

Sceglie u pianu chì viaghja megliu per voi è compie i passi necessarii per fà u vostru ordine.

In seguitu, vi sarà mandatu un email cù informazioni di login à u vostru contu in wp-rocket.me. Andate è accede, è in "u mo contu" truverete u ligame di scaricamentu. Scaricate è salvà u schedariu zip à u vostru urdinatore.

Scarica wp rocket

Dopu, accede à u vostru WordPress situ è ​​andate versu Plugins -> Add New -> Upload Plugin.

Simply upload and install the zip file version of WP Rocket.

installà wp rocket

Infine, andate è attivate WP Rocket è u plugin hè avà stallatu. Iè!

Avà hè u tempu di cunfigurà WP Rocket secondu i paràmetri cunsigliati.

Prima, andate à Settings -> WP Rocket, è sarete purtatu à a pagina Settings di u plugin. Ci hè 10 tabulazioni o sezioni chì avete bisognu di cunfigurà è aghjustate i paràmetri per:

  1. Escrivania (tabulazione predefinita)
  2. Configurazione di cache
  3. Impostazioni di ottimizzazione di file CSS & JS
  4. Impostazioni media
  5. Preload settings
  6. Configurazione di e regule avanzate
  7. Parametri di basa di basa
  8. paràmetri CDN
  9. Add-Ons (Cloudflare)
  10. Tools

Avà andemu à cunfigurà i paràmetri cunsigliati per WP Rocket, per ognuna di e 10 sezioni.

WP Rocket Dashboard

wp rocket dashboard

U Dashboard vi dà infurmazione nantu à a vostra licenza è quandu scade. Pudete ancu opt-in per esse a Rocket Tester (programma di prova beta) è Rocket Analytics (permette à WP Rocket di cullà dati in modu anonimu). Quì truverete ancu ligami per supportà è dumande frequenti nantu à WP Rocket.

In u Dashboard pudete Elimina tutti i fugliali in cache (consigliatu da fà quandu avete finitu di cunfigurà i paràmetri WP Rocket), Accuminciate a Preloading Cache (genera una cache per a vostra homepage è tutti i ligami interni nantu à a homepage) è purga OPcache Cuntenutu (purge l'OPcahce chì impedisce i prublemi quandu aghjurnà u plugin WP Rocket).

WP Rocket Cache Settings

paràmetri di cache di wp rocket

1. Habilita a caching per i dispositi mobile deve esse attivatu perchè permette a cache per i dispositi mobili è rende u vostru situ web più amichevule.

Sceglite ancu Separate i fugliali di cache per i dispositi mobili. Perchè u caching mobile WP Rocket funziona più sicuru cù e duie opzioni attivate. In casu di dubbitu, mantene i dui.

2. Attivà caching per logged in WordPress patti, Questu hè solu cunsigliatu per avè attivatu quandu avete un situ di adesione, o simili quandu l'utilizatori devenu login per vede u cuntenutu.

3. Cache lifespan hè automaticamente stabilitu à 10 ore è questu significa chì i schedari in cache sò automaticamente eliminati dopu à 10 ore prima di esse ricreati. Se raramente aghjurnà u vostru situ o avè assai statica cuntenutu, pudete aumentà questu.

Salvà è pruvate, accuratamente! Disattivate i paràmetri se notate qualcosa rottu in u vostru situ web.

WP Rocket CSS è JS Files Optimization Settings

WP Rocket CSS & JS File Optimization Settings

Minifying i schedari riduce a dimensione di u schedariu è pò migliurà u tempu di carica. A minificazione elimina i spazii è i cumenti da i fugliali statici, permette à i navigatori è i mutori di ricerca di processà più rapidamente i schedari HTML, CSS è JavaScript.

Cumbinendu i fugliali cuncatenarà i fugliali in gruppi più chjuchi per assicurà a cumpatibilità di tema / plugin è un megliu rendimentu. Tuttavia, furzà a concatenazione in solu 1 schedariu unicu ùn hè micca cunsigliatu, perchè i navigatori scaricanu più rapidamente finu à 6 schedarii più chjuchi in parallelu cà 1-2 grandi schedari.

Cumminendu CSS è JS in menu file hè cunsideratu una pratica megliu sottu HTTP / 1, chì ùn hè micca necessariamente u casu cù HTTP / 2. Se u vostru situ viaghja nantu à HTTP / 2, quì sò e cose chì duvete cunsiderà quandu cunfigurà WP Rocket per HTTP/2.

1. Minify i schedari HTML caccià i spazi bianchi è i cumenti per riduce a dimensione di e pagine web in u vostru situ.

2. Unisce Google I schedarii di fonti riducerà u nùmeru di dumande HTTP (soprattuttu s'ellu si usa parechje fonti).

3. Eliminà e stringhe di quistione da risorse statiche ponu migliurà a qualità di rendiment in GT Metrix. Questa paràmetra elimina a stringa di dumanda di versione da i fugliali statici (per esempiu style.css?ver=1.0) è a codifica in u nome di u schedariu invece (per esempiu style-1-0.css).

4. Minify i schedari CSS eliminerà i spazii bianchi è i cumenti per riduce a dimensione di i schedari di stile.

5. Unisce i schedari CSS unisce tutti i vostri fugliali in un solu schedariu, chì riduce u numeru di richieste HTTP. Ùn hè cunsigliatu se u vostru situ usa HTTP/2.

impurtante: Questu puderia rompe e cose! Sè vo avete qualchì errore in u vostru situ web dopu avè attivatu sta paràmetra, basta disattivàla di novu, è u vostru situ tornerà à u normale.

6. Optimizà a spedizione CSS elimina i CSS chì bloccanu a rende in u vostru situ web per un tempu di carica più veloce. Questu significa chì a vostra pagina cumincià à carica senza stili CSS è questu hè qualcosa Google PageSpeed ​​Insights piglia in considerazione quandu "punteghja" a velocità di a pagina.

A strada critica CSS significa chì a vostra pagina principiarà a carica senza tutti i so stili CSS. Questu significa chì puderia vede un pocu stranu per uni pochi di mumenti mentre carica.

Questu hè chjamatu u FOUC (flash di cuntenutu senza stile). Per evitari questu, duvete aduprà ciò chì hè chjamatu Critical Path CSS. Questu significa chì u CSS per u cuntenutu à a cima di a vostra pagina deve esse postu direttamente in HTML per evità u FOUC mentre a pagina carica.

Per generà u percorsu criticu CSS pudete aduprà questu strumentu Critical Path CSS Generator.

7. Minify i schedari JavaScript sguassate i spazi bianchi è i cumenti per riduce a dimensione di i schedari JS.

8. Unisce i schedari JavaScript combina l'infurmazioni JavaScripts di u vostru situ menu file, riducendu e richieste HTTP. Ùn hè cunsigliatu se u vostru situ usa HTTP/2.

impurtante: Questu puderia rompe e cose! Sè vo avete qualchì errore in u vostru situ web dopu avè attivatu sta paràmetra, basta disattivàla di novu, è u vostru situ tornerà à u normale.

9. Carica JavaScript differita elimina i JS di bloccu di rende in u vostru situ è ​​ponu migliurà u tempu di carica. Questu hè qualcosa Google PageSpeed ​​Insights piglia in considerazione quandu "punteghja" a velocità di a pagina.

10. Modu sicuru per JQuery assicura un supportu per e referenze jQuery in linea da temi è plugins carichendu jQuery in cima di u documentu cum'è un script di bloccu di rende.

Salvà è pruvate, accuratamente! Disattivate i paràmetri se notate qualcosa rottu in u vostru situ web.

WP Rocket Media Settings

paràmetri di wp rocket media

1. Lazy load images significa chì l'imaghjini saranu caricati solu quandu entranu (o sò per entre) in a finestra di vista, vale à dì chì si carica solu quandu l'utilizatore scorre in a pagina. A carica lazy reduce u numeru di richieste HTTP chì ponu migliurà i tempi di carica.

(A volte disattivu a carica lazy di l'imaghjini, solu perchè quandu a carica lazy hè attivata, ancora ligami indicà una pusizioni sottu una maghjina caricata pigra scorri à a pusizione sbagliata di a pagina web)

2. Lazy load iframes è video significa chì iframe è video seranu caricati solu quandu entranu (o sò per entre) in u viewport, vale à dì chì si carica solu quandu l'utilizatore scorre in a pagina. A carica lazy reduce u numeru di richieste HTTP chì ponu migliurà i tempi di carica.

3. Sustituitu iframe YouTube cù l'imagine di vista previa pò migliurà significativamente u vostru tempu di carica si avete assai video di YouTube in una pagina.

Lazyload pò esse disattivatu in pagine / posti individuali (truvete sta paràmetra in a barra laterale di post / pagina)

4. Disable Emoji deve esse disattivatu perchè l'emoji predeterminatu di u navigatore di i visitori deve esse usatu invece di carica emoji da WordPress.org. A disattivazione di a cache di emoji riduce u numeru di richieste HTTP chì ponu migliurà i tempi di carica.

6. WordPress incrustazioni deve esse disattivatu perchè impedisce à l'altri di incrustà u cuntenutu da u vostru situ, impedisce ancu di incrustà u cuntenutu da altri siti, è sguassate e richieste JavaScript in relazione à WordPress Incrusta.

Salvà è pruvate, accuratamente! Disattivate i paràmetri se notate qualcosa rottu in u vostru situ web.

WP Rocket Preload Settings

paràmetri di precarica di wp rocket

1. Sitemap preloading usa tutti l'URL in u vostru sitemap XML per preloading quandu a vita di a cache hè scaduta è a cache sana hè stata sguassata.

2. Yoast SEO Sitemap XML. WP Rocket detecterà automaticamente i sitemaps XML generati da u Yoast SEO plugin. Pudete cuntrollà l'opzione per precaricallu.

3. Preload bot duverebbe esse attivatu è utilizatu solu in i servitori chì funzionanu bè. Una volta attivatu, hè attivatu automaticamente dopu chì aghjunghje o aghjurnà u cuntenutu in u vostru situ web. Cambia à Manuale se questu hè causatu altu Utilizazione CPU o prublemi di rendiment.

Quandu scrivite o aghjurnà un novu postu o pagina, WP Rocket sguassate automaticamente a cache per quellu cuntenutu specificu è qualsiasi altru cuntenutu ligatu à questu. U bot di preload rastrearà questi URL per rigenerà immediatamente a cache.

4. Prefetch dumande DNS permette a risoluzione di u nome di duminiu per esse in parallelu cù (invece di serial with) a cattura di u cuntenutu di a pagina attuale.

Pudete specificà ospiti esterni (cum'è //fonts.googleapis.com & //maxcdn.bootstrapcdn.com) per esse prefetched cum'è prefetching DNS pò fà chì i fugliali esterni caricanu più veloce, in particulare in e rete mobile.

L'URL più cumuni per prefetch sò:

  • //maxcdn.bootstrapcdn.com
  • //platform.twitter.com
  • //s3.amazonaws.com
  • //ajax.googleapis.com
  • //cdnjs.cloudflare.com
  • //netdna.bootstrapcdn.com
  • // fonts.googleapis.com
  • //connect.facebook.net
  • //www.google-analytics.com
  • //www.googletagmanager.com
  • //mappe.google.net

Salvà è pruvate, accuratamente! Disattivate i paràmetri se notate qualcosa rottu in u vostru situ web.

WP Rocket Advanced Rules Settings

Impostazioni di file statici WP Rocket

Queste paràmetri sò per a gestione avanzata di cache, di solitu per escludiri e pagine di carrettu è di checkout in siti di ecommerce.

1. Mai cache URL (s) permette di specificà l'URL di e pagine o di i posti chì ùn devenu mai esse in cache.

2. Ùn mai cache cookies permette di specificà l'ID di i cookies chì, quandu sò stallati in u navigatore di u visitatore, duveranu impedisce chì una pagina si mette in cache.

3. Mai cache agenti utilizatori permette di specificà e stringhe di l'agente d'utilizatore chì ùn deve mai vede e pagine in cache.

4. Purga sempre l'URL (s) permette di specificà l'URL chì vulete sempre esse purgatu da a cache ogni volta chì aghjurnà qualsiasi post o pagina.

5. Cache strings query permette di specificà e stringhe di dumanda per a cache.

Salvà è pruvate, accuratamente! Disattivate i paràmetri se notate qualcosa rottu in u vostru situ web.

Impostazioni di basa di dati WP Rocket

Impostazioni di basa di dati WP Rocket

Questa sezione vene cun una gamma di paràmetri per pulizziari è ottimisà WordPress.

1. Post cleanup elimina rivisioni, bozze automatiche è publicazioni è pagine trascinate. Sguassate questi, salvu chì ùn avete vechji versioni di posti (o posti eliminati).

2. Pulizia di i cumenti elimina spam è cumenti trascinati.

3. Purificazione transitori elimina i dati almacenati chì piacenu i cunti suciali, ma qualchì volta quandu i transitori sò scaduti, stanu in a basa di dati è ponu esse eliminati in modu sicuru.

4. Pulizia di basa di dati ottimizza i tavule in u vostru WordPress basa di dati

5. Pulizia automatica. Di solitu faciu pulizziari nantu à una basa ad hoc, ma pudete ancu pianificà WP Rocket per eseguisce pulizziari automatizati di a vostra basa di dati.

Ideale, avete da fà una copia di salvezza di a vostra basa di dati prima di eseguisce una pulizia, perchè una volta chì l'ottimisazione di a basa di dati hè stata realizata, ùn ci hè manera di annullà.

WP Rocket CDN Settings

WP Rocket CDN Settings

Utilizà una rete di distribuzione di cuntenutu (CDN) significa chì tutti l'URL di i fugliali statichi (CSS, JS, images) seranu riscritti à u CNAME (s) chì furnite.

1. Habilita CDN. Attivate questu se aduprate una rete di spedizione di cuntenutu. WP Rocket hè cumpatibile cù a maiò parte di i CDN cum'è Amazon Cloudfront, MaxCDN, KeyCDN (chì aghju utilizatu) è altri. Scopri di più nantu à cumu aduprà WP Rocket cù un CDN

2. CDN CNAME(s). Copia u CNAME (domain) datu à voi da u vostru fornitore CDN è entre in u CDN CNAME. Questu hà da riscrive tutti l'URL per i vostri assi (fichi statichi).

3. Escludiri i schedari permette di specificà l'URL (s) di i fugliali chì ùn deve micca esse servitu via CDN.

Salvà è pruvate, accuratamente! Disattivate i paràmetri se notate qualcosa rottu in u vostru situ web.

Add-Ons WP Rocket (Cloudflare)

Add-Ons WP Rocket (Cloudflare)

WP Rocket vi permette di integrà u vostru contu Cloudflare cù a so funzione add-on.

1. Chjave API Global. Truverete a chjave API in u top right in u vostru contu Cloudflare. Basta à andà à u vostru prufilu è scroll down è vi vede a vostra chjave API globale. Basta à copià è incollà questu in WP Rocket.

2. Account Email. Questu hè l'indirizzu email chì utilizate per u vostru contu Cloudflare.

3. Duminiu. Questu hè u vostru nome di duminiu, per esempiu websitehostingrating.com.

4. Modu di sviluppu. Attivate temporaneamente u modu di sviluppu in u vostru situ web. Stu paràmetru si spegnerà automaticamente dopu à 3 ore. Questu hè bonu per quandu fate assai cambiamenti à u vostru situ.

5. Settings ottimali. Migliora automaticamente a vostra cunfigurazione Cloudflare per a velocità, u rendimentu è a cumpatibilità. Questa opzione attiva i paràmetri ottimali di Cloudflare.

6. Protocolu Relativu. Deve esse usatu solu cù a funzione SSL flessibile di Cloudflare. L'URL di i fugliali statici (CSS, JS, images) seranu riscritti per utilizà // invece di http:// o https://.

WP Rocket Tools

WP Rocket Tools

1. Export settings permette di esportà i vostri paràmetri WP Rocket per aduprà in un altru situ.

2. Import settings permette di impurtà i vostri paràmetri WP Rocket pre-configurati.

3. Rollback permette di vultà à una versione precedente se una nova versione di WP Rocket vi causa prublemi.

Configurazione di WP Rocket per HTTP/2

HTTP / 2 hè un aghjurnamentu à u HTTP chì hè stata dapoi u 1999 per gestisce a cumunicazione trà i servitori web è i navigatori. HTTP / 2 apre a strada per carichi di pagine più veloci per mezu di una megliu compressione di dati, multiplexing di richieste è altre migliurà di velocità.

Parechji servitori è navigatori anu supportu per HTTP/2, è a maiò parte di l'ospiti web, cum'è SiteGround, avà supportu HTTP/2. Questu Verificatore HTTP/2 vi dice chì u vostru situ hè capaci di utilizà HTTP/2.

Se u vostru situ hè capaci di utilizà HTTP / 2 eccu cumu pudete cunfigurà WP Rocket per questu.

Concatenate (cumbinendu) tutti i schedari CSS è JS in quant'è pochi schedari pussibule ùn hè micca a megliu pratica per HTTP/2 è WP Rocket vi cunsigliu di fà ùn attivate micca a concatenazione di u schedariu in u scheda di ottimisazione di u schedariu.

Configurazione di WP Rocket per HTTP/2

WP Rocket vi consiglia lasciate queste duie caselle senza marcate. Per più infurmazione vede questu articulu nantu à WP Rocket.

Cumu utilizà WP Rocket cù KeyCDN

Configurazione di WP Rocket cù KeyCDN hè abbastanza simplice. (FYI Chjave hè a reta di spedizione di cuntenutu chì aghju utilizatu è raccumandu)

Prima crea una zona di pull in Chjave. Allora andate à u tab CDN è verificate u Habilita a rete di spedizione di cuntenutu funziunalità.

cumu cunfigurà wp rocket cù keycdn

Avà, aghjurnà u Sustituisci u nome d'ospite di u situ cù: " campu cù l'URL chì avete da u dashboard KeyCDN (sottu Zones> Zone URL per a zona di pull chì avete creatu. L'URL serà simile à qualcosa cum'è: lorem-1c6b.kxcdn.com)

In alternativa, è l'opzione cunsigliata, aduprà un CNAME di u vostru URL di scelta (per esempiu https://static.websitehostingrating.com)

Quale host web travaglia cù WP Rocket?

WP Rocket hè cumpatibile cù quasi tutti i web hosts. Tuttavia certi, soprattuttu gestitu WordPress anziani, ùn pò micca travaglià cù WP Rocket. Se u vostru fornitore di hosting ùn hè micca listatu quì sottu, questu ùn significa micca chì ùn hè micca cumpatibile cù WP Rocket. U megliu modu per esse 100% sicuru hè di cuntattà u vostru òspite web è dumandà.

  • Kinsta: Kinsta supporta solu a versione WP Rocket 3.0 è superiore. A cache di pagina di WP Rocket hè automaticamente disattivata per prevene u cunflittu cù a cache integrata di Kinsta. Kinsta hè un cumpagnu ufficiale di WP Rocket.
  • WP Engine: WP Rocket hè l'unicu plugin di cache chì hè permessu WP Engine. WP Engine hè un cumpagnu ufficiale di WP Rocket.
  • SiteGround: WP Rocket hè cumpatibile cù SiteGroundcache statica, dinamica è memcached. SiteGround hè un cumpagnu ufficiale di WP Rocket.
  • A2 Hosting: WP Rocket hè cumplettamente cumpatibile cù A2 Hosting. Ma duvete installà WordPress in u vostru situ prima di pudè installà u plugin WP Rocket. A2 Hosting hè un cumpagnu ufficiale di WP Rocket.
  • WebHostFace: WebHostFace supporta (è hè un cumpagnu ufficiale di) WP Rocket.
  • savvii: Savvii sustene (è hè un cumpagnu ufficiale di) WP Rocket.
  • FastComet: Offre un pacchettu specificamente ottimizzatu per WordPress è WP Rocket. FastComet hè un cumpagnu ufficiale di WP Rocket.
  • Bluehost arrinisciutu WordPress i piani: Bluehost arrinisciutu WordPress piani A cunfigurazione di Varnish rompe a minificazione di WP Rocket, cusì duvete sia disattivà Bluehostu vernice di, o disattivà a minificazione di WP Rocket.
  • Nuvole WordPress pediatria: Quandu si usa a minificazione di WP Rocket cù Cloudways' Varnish, avete da creà una regula di esclusione per Varnish in i paràmetri di l'applicazione Cloudways.
  • Flywheel: Duvete cuntattà l'assistenza Flywheel è li dumandate di attivà WP Rocket.
  • HostGator gestitu WordPress i piani: WP Rocket ùn hè micca permessu HostGator gestitu WordPress pediatria.
  • Sintesi: W3 Total Cache vene preinstallatu in Synthesis, ma pò esse sguassatu è rimpiazzatu cù WP Rocket.
  • WebSavers.ca: WebSavers.ca hè un cumpagnu ufficiale di WP Rocket.

Leghjite più nantu à u web host compatible cù WP Rocket on https://docs.wp-rocket.me/article/670-hosting-compatibility.

Scaricate u mo schedariu di cunfigurazione WP Rocket

Aghju fattu assai faciule per aghjunghje a stessa cunfigurazione WP Rocket chì aghju utilizatu quì nantu à u mo situ. Simply scaricate stu schedariu di cunfigurazione WP Rocket è poi impurtate in a sezione Strumenti di l'amministratore WP Rocket.

Scaricate gratuitamente u schedariu di cunfigurazione wp rocket

Cumprate una copia di u wp Rocket e poi vai e scaricate u mo schedariu di cunfigurazione WP Rocket è impurtà i paràmetri esatti chì ricumandemu è aduprà in stu situ.

3. WP Rocket Help è Documentazione Ufficiale

Sè per una ragione o un altru avete prublemi cù WP Rocket, ci sò un saccu di infurmazioni utili dispunibili U situ web di WP Rocket. Ricurdativi chì avete ancu 1 annu di supportu cù a vostra compra.

wp rocket help

Eccu una lista di i tutoriali di WP Rocket chì aghju trovu u più utile:

Chì ci hè a vostra sperienza cù l'usu Plugin di cache WP Rocket per WordPress? Aghju lasciatu fora qualsiasi infurmazione cruciale? Mi piacerebbe à sente tuttu in i cumenti sottu!

Se avete truvatu stu tutoriale di configurazione di WP Rocket utile, sparte in u suciale hè sempre apprezzatu.

Mathias Ahlgren hè u CEO è fundatore di Website Rating, dirigendu una squadra glubale di editori è scrittori. Hà un maestru in scienza di l'infurmazione è gestione. A so carriera hà pivotatu à SEO dopu e prime esperienze di sviluppu web durante l'università. Cù più di 15 anni in SEO, marketing digitale è sviluppi web. U so focus include ancu a sicurità di u situ web, pruvata da un certificatu in Cyber ​​Security. Questa sperienza diversa sustene a so dirigenza Website Rating.

U "Squadra WSR" hè u gruppu cullettivu di editori esperti è scrittori specializati in tecnulugia, sicurezza in Internet, marketing digitale è sviluppu web. Appassionati di u regnu digitale, pruducenu un cuntenutu bè ricercatu, perspicace è accessibile. U so impegnu à a precisione è a chiarezza rende Website Rating una risorsa di fiducia per stà infurmatu in u mondu digitale dinamicu.

Home » WordPress » Cumu installà è cunfigurà WP Rocket (Configurazione cunsigliata)

Stà infurmatu! Unisci a nostra newsletter
Abbonate avà è uttene accessu gratuitu à guide, strumenti è risorse solu per l'abbonati.
Pudete unsubscribe in ogni mumentu. I vostri dati sò sicuru.
Stà infurmatu! Unisci a nostra newsletter
Abbonate avà è uttene accessu gratuitu à guide, strumenti è risorse solu per l'abbonati.
Pudete unsubscribe in ogni mumentu. I vostri dati sò sicuru.
sparte à...