SaaS Magic Number Calculator

Борлуулалт, маркетингийн ажилд зарцуулсан доллар бүртээ таны SaaS бизнес хэр их орлого олж байгааг хэмжинэ.








Үүнийг үнэгүй ашиглаарай SaaS Magic Number тооцоолуур борлуулалт, маркетингийн хөрөнгө оруулалтынхаа өгөөжийг нэн даруй хэмжих, өсөлтийг хурдасгахын тулд зардлаа нэмэгдүүлэх эсвэл орлого бүрдүүлэх үр ашгийг дээшлүүлэх стратегиа оновчтой болгох эсэхээ тодорхойлох. SaaS Magic Number 1.0-ээс дээш байвал ерөнхийдөө сайн гэж үздэг, учир нь энэ нь компани борлуулалт, маркетингийн ажилд зарцуулж байгаагаас илүү их орлого олж байгаа гэсэн үг юм.

Саас шидэт тооны томъёо:

Saas Magic Number 🟰 Нийт орлого (Одоогийн улирал) ➖ Нийт орлого (Өмнөх улирал) ✖️ 4 ➗ Борлуулалт, маркетингийн зардал (Өмнөх улирал)

Ямар ч байсан Саас шидэт тоо гэж юу вэ?

SaaS Magic Number нь борлуулалтын үр ашгийн хэмжигдэхүүн бөгөөд SaaS компани нь борлуулалт, маркетингийн ажилд зарцуулсан доллар тутамд хэр их орлого олж байгааг хэмждэг. Энэ нь жилийн тогтмол орлогын (ARR) өөрчлөлтийг өмнөх улирлаас хэрэглэгчийн олж авах зардалд (CAC) хуваах замаар тооцоологддог.

жишээ нь

Компани А

  • Нийт орлого (Одоогийн улирал): 100,000 доллар
  • Нийт орлого (Өмнөх улирал): 75,000 доллар
  • Борлуулалт, маркетингийн зардал (Өмнөх улирал): 25,000 доллар
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Энэ нь А компанийн борлуулалт, маркетингийн ажилд зарцуулсан доллар тутамд 0.80 ам.долларын шинэ орлого бүрдүүлдэг гэсэн үг юм.

Компани Б

  • Нийт орлого (Одоогийн улирал): 200,000 доллар
  • Нийт орлого (Өмнөх улирал): 150,000 доллар
  • Борлуулалт, маркетингийн зардал (Өмнөх улирал): 50,000 доллар
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Энэ нь В компанийн борлуулалт, маркетингийн ажилд зарцуулсан доллар тутамд 1.60 ам. долларын шинэ орлого бүрдүүлдэг гэсэн үг юм.

В компани нь A компаниас илүү өндөр SaaS Magic тоотой. Энэ нь В компани борлуулалт, маркетингийн хүчин чармайлтаасаа илүү үр дүнтэй шинэ давтагдах орлогыг бий болгож байна гэсэн үг юм.

B компанийн SaaS Magic дугаар яагаад өндөр байдаг вэ?

Үүнд хэд хэдэн шалтгаан байж болно:

  • В компани илүү өндөр үнэ цэнэтэй хэрэглэгчдэд чиглэсэн байж магадгүй.
  • Б компани илүү үр дүнтэй борлуулалтын үйл явцтай байж болно.
  • В компани нь үйлчлүүлэгч олж авах зардалд (CAC) бага мөнгө зарцуулж магадгүй.
  • В компани нь хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнэ өндөртэй байж болно (CLTV).

А компани SaaS Magic дугаараа хэрхэн сайжруулах вэ?

А компани SaaS Magic дугаараа дараах байдлаар сайжруулж чадна:

  • Илүү өндөр үнэ цэнэтэй хэрэглэгчдэд чиглэсэн.
  • Борлуулалтын үйл явцыг сайжруулах.
  • Үүнийг багасгах CAC.
  • CLTV-ээ нэмэгдүүлж байна.

Мөн А компани В компанийн борлуулалт, маркетингийн стратегиас суралцаж, түүнийгээ өөрийн бизнест хэрэгжүүлэх тактик боловсруулж болно.

TL, DR: SaaS Magic Number нь борлуулалтын үр ашгийн хэмжигдэхүүн юм. Энэ нь жилийн тогтмол орлогын (ARR) өөрчлөлтийг өмнөх улирлаас хэрэглэгчийн олж авах зардалд (CAC) хуваах замаар тооцоологддог. SaaS компаниуд цаг хугацааны явцад SaaS Magic дугаараа сайжруулахыг зорьж байх ёстой. Үүнийг илүү өндөр үнэ цэнэтэй хэрэглэгчдэд чиглүүлэх, борлуулалтын үйл явцыг сайжруулах, CAC-ийг бууруулах, CLV-ийг нэмэгдүүлэх замаар хийж болно.

Хуваалцах...