AOV гэж юу вэ? (Захиалгын дундаж үнэ)

AOV (Average Order Value) нь цахим худалдаанд хэрэглэгддэг хэмжигдэхүүн бөгөөд нэг захиалгад хэрэглэгчийн зарцуулж буй дундаж мөнгөний хэмжээг илэрхийлдэг.

AOV гэж юу вэ? (Захиалгын дундаж үнэ)

AOV нь Average Order Value гэсэн үг. Энэ нь бизнес эрхлэгчид худалдан авалт хийх бүртээ зарцуулдаг мөнгөний дундаж хэмжээг тодорхойлоход ашигладаг хэмжүүр юм. Энгийнээр хэлбэл, энэ нь үйлчлүүлэгчийн бизнесээс ямар нэгэн зүйл худалдаж авахад зарцуулдаг дундаж мөнгө юм.

Захиалгын дундаж үнэ цэнэ (AOV) нь цахим худалдааны ертөнцөд чухал үзүүлэлт юм. Энэ нь вэб сайт эсвэл аппликейшн дээр захиалга өгөхөд хэрэглэгчдийн зарцуулдаг дундаж мөнгөний хэмжээг хэмждэг. AOV нь бизнес эрхлэгчдэд үйлчлүүлэгчдийнхээ худалдан авалтын зуршлыг ойлгож, үнэ, урамшуулал, маркетингийн тактикийн талаар мэдээлэлтэй шийдвэр гаргахад тусалдаг амин чухал хэмжүүр юм.

AOV-ийг тооцоолох нь энгийн зүйл юм. Энэ нь нийт олсон орлогыг нийт захиалгын тоонд хуваахыг хэлнэ. Цаг хугацаа өнгөрөхөд AOV-г хянаснаар бизнесүүд хэрэглэгчийн зан төлөвийн талаар ойлголттой болж, чиг хандлагыг тодорхойлж, үнийн стратеги, тээвэрлэлтийн зардал, сурталчилгааны талаар өгөгдөлд тулгуурласан шийдвэр гаргах боломжтой. AOV-ийг нэмэгдүүлэх нь бизнесүүдэд орлогын өсөлтийг нэмэгдүүлэх, ашгийг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг сайжруулахад тусалдаг.

Бизнесүүд AOV-ээ нэмэгдүүлэх хэд хэдэн арга байдаг. Үүнд хөндлөн борлуулалт, нэмэлт бүтээгдэхүүнүүдийг багцлах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, үнийн хөнгөлөлт үзүүлэх зэрэг орно. Үнэгүй хүргэлтийн босго болон урамшуулал нь үйлчлүүлэгчдэд захиалга тус бүрт илүү их мөнгө зарцуулахад түлхэц болно. Эдгээр стратегийг хэрэгжүүлснээр бизнесүүд AOV-ээ сайжруулж, ашиг орлогоо нэмэгдүүлэх боломжтой.

AOV гэж юу вэ?

Захиалгын дундаж үнэ цэнэ (AOV) нь цахим худалдааны салбарт хэрэглэгчдийн нэг захиалгад зарцуулсан дундаж мөнгөний хэмжээг хэмжих гол хэмжүүр юм. Олсон нийт орлогыг нийт захиалгын тоонд хуваах замаар тооцоолно. AOV нь үйлчлүүлэгчдийн зан төлөвийн талаархи ойлголтыг өгч, үнэ, урамшуулал, бараа материалын менежментийн талаар мэдээлэлтэй шийдвэр гаргахад тусалдаг тул бизнесийн хувьд чухал хэмжүүр юм.

AOV нь цахим худалдааны салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй бизнес эрхлэгчдэд нэн чухал хэмжигдэхүүн юм, учир нь энэ нь хэрэглэгчдэд ногдох орлогоо ойлгоход тусалдаг. AOV-д дүн шинжилгээ хийснээр бизнесүүд хэрэглэгчийн зан төлөвийн чиг хандлагыг тодорхойлж, үнийн стратегиа тохируулж болно. Жишээлбэл, хэрэв үйлчлүүлэгчид тодорхой бүтээгдэхүүнийг худалдан авахдаа илүү их мөнгө зарцуулж байгааг анзаарсан бол ашгийг нэмэгдүүлэхийн тулд тухайн бүтээгдэхүүний үнийг нэмэгдүүлэх талаар бодож болно.

AOV-ийг хянах өөр нэг давуу тал нь бизнесүүдэд маркетингийн стратегиа оновчтой болгоход тусалдаг. Илүү өндөр AOV-тэй бүтээгдэхүүнийг тодорхойлсноор бизнесүүд хэрэглэгчдийг илүү их мөнгө зарцуулахыг дэмжихийн тулд маркетингийн хүчин чармайлтаа эдгээр бүтээгдэхүүнийг сурталчлахад чиглүүлж чадна.

Нэмж дурдахад AOV-ийг урамшуулал, хөнгөлөлтийн үр нөлөөг үнэлэхэд ашиглаж болно. Хэрэв бизнес нь AOV багатай сурталчилгаа явуулдаг бол энэ нь сурталчилгаа нь хэрэглэгчдийг илүү их мөнгө зарцуулахыг урамшуулахад амжилтгүй байсныг илтгэж магадгүй юм. Эсрэгээр, хэрэв урамшуулал нь илүү өндөр AOV-д хүргэдэг бол энэ нь урамшуулал нь үйлчлүүлэгчдийг нэмэлт зүйл худалдаж авахад урамшуулахад амжилттай болсон гэдгийг харуулж болно.

Дүгнэж хэлэхэд, AOV нь цахим худалдааны салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй бизнесийн хувьд чухал хэмжүүр юм. AOV-ийг хянаснаар бизнесүүд хэрэглэгчийн зан төлөвийн талаархи ойлголттой болж, үнэ, маркетингийн стратегиа оновчтой болгож, бараа материалын менежментийн талаар мэдээлэлтэй шийдвэр гаргах боломжтой.

AOV яагаад чухал вэ?

Орлого ба ашигт ажиллагаа

AOV нь орлого, ашгийн хэмжээгээ нэмэгдүүлэх хүсэлтэй бизнес эрхлэгчдэд зайлшгүй шаардлагатай хэмжүүр юм. Худалдан авагчдын гүйлгээ бүрт зарцуулж буй дундаж долларын хэмжээг хянаснаар бизнесүүд борлуулалтынхаа үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх арга замыг тодорхойлж чадна. AOV-ийг нэмэгдүүлэх нь илүү их ашиг олоход хүргэдэг, учир нь энэ нь бизнес эрхлэгчид нэг хэрэглэгчдэд илүү их орлого олдог гэсэн үг юм.

Үүнээс гадна AOV нь бизнес эрхлэгчдэд үнийн стратегиа оновчтой болгоход тусалдаг. Захиалгын дундаж утгыг ойлгосноор бизнесүүд ашгаа нэмэгдүүлэхийн тулд үнээ тохируулж болно. Жишээлбэл, хэрэв AOV бага бол бизнесүүд гүйлгээ бүрийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэхийн тулд нэмэлт бүтээгдэхүүн санал болгох эсвэл борлуулалтыг нэмэгдүүлэх талаар бодож болно.

Маркетингийн стратеги

AOV нь бизнес эрхлэгчдэд маркетингийн стратеги боловсруулахдаа анхаарах чухал үзүүлэлт юм. Захиалгын дундаж утгыг ойлгосноор бизнесүүд борлуулалтыг нэмэгдүүлэх хамгийн үр дүнтэй маркетингийн тактикуудыг тодорхойлж чадна. Жишээлбэл, бизнесүүд гүйлгээ бүрийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэхийн тулд нэмэлт бүтээгдэхүүнүүдийг дахин худалдах эсвэл хөндлөн зарах тал дээр анхаарч болно.

Түүнчлэн, AOV нь бизнесүүдэд хэрэглэгчийн насан туршийн үнэ цэнийг (CLV) тооцоолоход тусалдаг. CLV гэдэг нь бизнесийн харилцааны явцад үйлчлүүлэгчээс хүлээж болох нийт орлого юм. AOV-ийг нэмэгдүүлснээр бизнесүүд CLV-ийг нэмэгдүүлэх боломжтой бөгөөд энэ нь үйлчлүүлэгчдийг олж авах өндөр зардлыг зөвтгөхөд тусалдаг.

оновчтой болгох

AOV нь бизнесүүдэд зар сурталчилгааны зардлаа оновчтой болгоход тусалдаг. AOV-ийг ойлгосноор бизнесүүд хөрвүүлэлтийн зардлыг тооцоолж, зар сурталчилгааны зардлаа оновчтой болгож чадна. Энэ нь бизнесүүдэд зар сурталчилгааны зардал багатай илүү их орлого олоход тусална.

Цаашилбал, AOV нь бизнесүүдэд үнийн стратегиа оновчтой болгоход тусалдаг. AOV-ийг ойлгосноор бизнесүүд ашгаа нэмэгдүүлэхийн тулд үнээ тохируулж болно. Жишээлбэл, хэрэв AOV бага бол бизнесүүд гүйлгээ бүрийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэхийн тулд нэмэлт бүтээгдэхүүн санал болгох эсвэл борлуулалтыг нэмэгдүүлэх талаар бодож болно.

Дүгнэж хэлэхэд, AOV нь орлого, ашгаа нэмэгдүүлэхийг хүсч буй бизнес эрхлэгчдэд зориулсан чухал хэмжүүр юм. Захиалгын дундаж үнэ цэнийг ойлгосноор бизнесүүд маркетингийн үр дүнтэй стратеги боловсруулж, үнийн стратегиа оновчтой болгож, үйлчлүүлэгчдийнхээ насан туршийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх боломжтой.

AOV-ийг хэрхэн тооцоолох вэ

Захиалгын дундаж утгыг тооцоолох (AOV) нь бизнесийн үйл ажиллагааны талаар үнэ цэнэтэй ойлголт өгөх энгийн үйл явц юм. AOV нь бий болсон нийт орлогыг тодорхой хугацаанд байршуулсан захиалгын нийт тоонд хуваах замаар тооцдог.

AOV-ийг тооцоолохын тулд дараах алхмуудыг дагана уу.

  1. Тодорхой хугацаанд олсон нийт орлогыг тодорхойлох.
  2. Тухайн хугацаанд захиалсан нийт захиалгын тоог тодорхойл.
  3. AOV авахын тулд нийт орлогыг нийт захиалгын тоонд хуваана.

Жишээлбэл, хэрэв бизнес сард 10,000 захиалгаас 500 долларын орлого олсон бол AOV-ийг дараах байдлаар тооцно.

AOV = Нийт орлого / Захиалгын тоо
AOV = 10,000 / 500 доллар
AOV = 20 доллар

Энэ нь тухайн сарын захиалгын дундаж үнэ 20 доллар байсан гэсэн үг.

AOV нь хэрэглэгчдэд ногдох орлого биш харин захиалгад ногдох орлогоор тодорхойлогддог гэдгийг анхаарах нь чухал. Энэ нь хэрэв үйлчлүүлэгч заасан хугацаанд олон захиалга өгсөн бол захиалга бүрийг AOV-ийн тооцоонд оруулна гэсэн үг юм.

AOV-ийг тооцоолох нь бизнесүүдэд хэд хэдэн аргаар ашигтай байж болно. Энэ нь бизнес эрхлэгчдэд худалдан авалтын дадал зуршлын өөрчлөлт, маркетингийн кампанит ажлын үр нөлөө зэрэг хэрэглэгчийн зан төлөвийн чиг хандлагыг тодорхойлоход тусалдаг. Энэ нь бизнес эрхлэгчдэд илүү өндөр AOV-тэй хэрэглэгчдэд чиглүүлэх эсвэл бүх үйлчлүүлэгчдэд зориулсан AOV-ийг нэмэгдүүлэх стратегийг хэрэгжүүлэх замаар орлогоо нэмэгдүүлэх боломжийг тодорхойлоход тусална.

Ерөнхийдөө AOV-ийг тооцоолох нь бизнесийн гүйцэтгэлийн талаархи үнэ цэнэтэй ойлголтыг өгөх энгийн үйл явц юм. Цаг хугацаа өнгөрөхөд AOV-ийг ажигласнаар бизнесүүд чиг хандлагыг тодорхойлж, үр дүнгээ сайжруулахын тулд өгөгдөлд суурилсан шийдвэр гаргах боломжтой.

AOV-д нөлөөлдөг хүчин зүйлүүд

Цахим худалдааны талаар ярихад захиалгын дундаж үнэ цэнэ (AOV) нь хяналт тавих чухал хэмжүүр юм. Энэ нь худалдан авагчдын захиалга бүрт зарцуулсан дундаж мөнгөн дүнг хэлнэ. AOV-д нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг ойлгох нь бизнесүүдэд орлогоо нэмэгдүүлэхэд тусална. AOV-д нөлөөлж болох зарим гол хүчин зүйлүүд энд байна.

Бүтээгдэхүүний үнэ

Бүтээгдэхүүний үнэ нь AOV-д нөлөөлж болох чухал хүчин зүйл юм. Хэрэв бизнес бүтээгдэхүүнээ хэт өндөр үнээр үнэлдэг бол худалдан авагчид худалдан авалт хийхдээ эргэлздэг. Нөгөөтэйгүүр, үнэ хэт доогуур байвал бизнес хангалттай ашиг олохгүй байж магадгүй юм. Зөв тэнцвэрийг олох нь чухал юм. Янз бүрийн үнээр олон төрлийн бүтээгдэхүүнийг санал болгох нь бизнесүүдэд янз бүрийн төсөвтэй хэрэглэгчдэд үйлчлэх, AOV-ийг нэмэгдүүлэхэд тусалдаг.

Хямдрал, урамшуулал

Хөнгөлөлт, урамшуулал нь AOV-ийг нэмэгдүүлэхэд үр дүнтэй байж болно. Жишээлбэл, худалдан авалтын хамгийн бага үнийн дүнгийн хөнгөлөлт үзүүлэх нь худалдан авагчдыг сагсандаа илүү их зүйл нэмэх босгонд хүрэхэд түлхэц болно. Үүний нэгэн адил худалдан авалтын хамт үнэ төлбөргүй бэлэг санал болгох нь үйлчлүүлэгчдэд илүү их мөнгө зарцуулахад түлхэц болдог. Гэсэн хэдий ч хөнгөлөлт, урамшуулал нь бизнесийн ашиг орлогод нөлөөлөхгүй байх нь чухал юм.

Тээврийн зардал

Тээвэрлэлтийн зардал нь AOV-д ихээхэн нөлөөлдөг. Хэрэв тээвэрлэлтийн зардал хэт өндөр байвал үйлчлүүлэгчид худалдан авалт хийхээс татгалзаж магадгүй юм. Тодорхой босго хэмжээнээс дээш захиалгад үнэ төлбөргүй хүргэлтийг санал болгосноор үйлчлүүлэгчид хамгийн багадаа хүрэхийн тулд илүү их мөнгө зарцуулахад түлхэц болно. Өөрөөр хэлбэл, бизнес эрхлэгчид үнэнч үйлчлүүлэгчдэдээ тогтмол үнээр тээвэрлэлт санал болгох эсвэл тээврийн зардлыг бууруулах талаар бодож болно.

Багц болон үнийн хөнгөлөлт

Бүтээгдэхүүнийг нийлүүлэх эсвэл үнийн хөнгөлөлт үзүүлэх нь AOV-ийг нэмэгдүүлэх үр дүнтэй арга байж болно. Жишээлбэл, багц бүтээгдэхүүнд хөнгөлөлт үзүүлэх нь үйлчлүүлэгчдийг нэг дор илүү олон бараа худалдан авахад түлхэц болно. Үүний нэгэн адил, ижил төрлийн бүтээгдэхүүнийг олон тоогоор худалдан авахад хөнгөлөлт үзүүлэх нь худалдан авагчдыг нөөцлөх, AOV-ийг нэмэгдүүлэхэд түлхэц болно.

Нэмэлт бүтээгдэхүүн

Нэмэлт бүтээгдэхүүн санал болгох нь AOV-ийг нэмэгдүүлэх гайхалтай арга байж болох юм. Жишээлбэл, үйлчлүүлэгч камер худалдаж авах гэж байгаа бол гэр, санах ойн карт зэрэг дагалдах хэрэгслийг санал болгох нь тэднийг илүү их мөнгө зарцуулахад түлхэц болно. Гэсэн хэдий ч нэмэлт бүтээгдэхүүнүүд нь үйлчлүүлэгчийн худалдан авалтад үнэ цэнийг нэмж, хамааралтай байх нь чухал юм.

Дээш борлуулалт ба хөндлөн борлуулалт

Дээш болон хөндлөн борлуулалт нь AOV-ийг нэмэгдүүлэхэд үр дүнтэй байж болно. Дээш борлуулах гэдэг нь худалдан авагчдыг аль хэдийн сонирхож байгаа бүтээгдэхүүнийхээ өндөр үнэтэй хувилбарыг худалдан авахад нь урамшуулах явдал юм. Хөндлөн борлуулалт гэдэг нь худалдан авагчийн худалдан авалтыг нөхөх холбоотой бүтээгдэхүүнийг санал болгодог. Энэ хоёр тактик хоёулаа AOV-ийг нэмэгдүүлэхэд үр дүнтэй байж болох ч дээд болон хөндлөн борлуулалт нь хамааралтай байх ба үйлчлүүлэгчийн худалдан авалтад үнэ цэнийг нэмэх нь чухал юм.

Дүгнэж хэлэхэд, бүтээгдэхүүний үнэ, хямдрал, урамшуулал, тээвэрлэлтийн зардал, багц болон үнийн хөнгөлөлт, нэмэлт бүтээгдэхүүн, борлуулалт болон хөндлөн борлуулалт зэрэг AOV-д нөлөөлж болох хэд хэдэн хүчин зүйл байдаг. Эдгээр хүчин зүйлсийг ойлгож, үр дүнтэй стратеги хэрэгжүүлснээр бизнесүүд AOV-ээ нэмэгдүүлж, орлогоо нэмэгдүүлэх боломжтой.

AOV-ийг хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ

Бизнес эрхлэгчийн хувьд захиалгын дундаж утгыг (AOV) нэмэгдүүлэх нь орлогын зорилгодоо хүрэх чухал алхам юм. AOV-ээ нэмэгдүүлэх үр дүнтэй аргууд энд байна.

Үнэгүй хүргэлтийн босго

Үнэгүй тээвэрлэлтийн босгыг тогтоох нь үйлчлүүлэгчдийг илүү их мөнгө зарцуулахыг дэмжих сайхан арга юм. Захиалгын загварын утга эсвэл хамгийн нийтлэг захиалгын утгыг тодорхойлж эхэл. Дараа нь үнэ төлбөргүй тээвэрлэлтийн босгыг өөрийн AOV эсвэл загвар захиалгын утгаасаа 30%-иар өндөр байхаар тохируулаарай. Энэ нь үйлчлүүлэгчдийг сагсандаа илүү их зүйл нэмж босгондоо хүрч, үнэ төлбөргүй хүргэлттэй болгоход түлхэц болно.

Бүтээгдэхүүний багц

AOV-ийг нэмэгдүүлэх өөр нэг арга бол бүтээгдэхүүний багцыг санал болгох явдал юм. Бүтээгдэхүүнийг хамтад нь нийлүүлэх нь үйлчлүүлэгчдэд үнэ цэнийн мэдрэмжийг бий болгож, илүү их худалдан авалт хийхийг урамшуулдаг. Бүр илүү сонирхолтой болгохын тулд багцалсан бүтээгдэхүүндээ хөнгөлөлт үзүүлэх талаар бодож үзээрэй.

Дээш борлуулалт ба хөндлөн борлуулалт

Дээш болон хөндлөн борлуулалт нь AOV-ийг нэмэгдүүлэх үр дүнтэй арга юм. Үйлчлүүлэгч төлбөрөө хийх гэж байгаа бол худалдан авалтаа нөхөх холбоотой бүтээгдэхүүнийг санал болгох эсвэл худалдан авч буй бүтээгдэхүүнийхээ сайжруулсан хувилбарыг санал болго. Энэ нь тэдний захиалгын нийт үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх боломжтой.

Үнэ нэмэгддэг

Үнийн өсөлт нь сөрөг мэт санагдаж болох ч энэ нь үнэндээ таны AOV-ийг нэмэгдүүлэх болно. Энэ стратеги нь танай брэндэд итгэдэг, бүтээгдэхүүнийхээ төлөө шимтгэл төлөхөд бэлэн байгаа үнэнч хэрэглэгчийн баазтай үед хамгийн сайн ажилладаг.

Бүтээлч маркетингийн стратеги

AOV-ийг нэмэгдүүлэхийн тулд бүтээлч маркетингийн стратегийг хэрэгжүүл. Жишээлбэл, хязгаарлагдмал хугацаатай хэлэлцээр эсвэл онцгой бүтээгдэхүүн санал болгох замаар FOMO (алдахаас айх) тактикийг ашигла. Бүтээгдэхүүнээ үзэмжтэй байдлаар харуулах зар сурталчилгааны кампанит ажил явуулах эсвэл дэлгүүрээс худалдан авалт хийх давуу талыг онцолсон сонирхолтой бүтээгдэхүүний хуудас үүсгэх талаар бодож үзээрэй.

Эдгээр стратегийг хэрэгжүүлснээр та AOV-ээ нэмэгдүүлж, орлогоо нэмэгдүүлэх боломжтой.

AOV чиг хандлага ба ойлголт

AOV-ийн чиг хандлага, ойлголтыг шинжлэх нь борлуулалт, маркетингийн стратегиа оновчтой болгохыг эрэлхийлж буй онлайн бизнесүүдэд үнэ цэнэтэй мэдээллээр хангах боломжтой. Хэрэглэгчийн зан төлөв, худалдан авалтын зуршил, хэв маягийг ойлгосноор бизнесүүд захиалга тус бүрийн борлуулалт, нийт ашиг, нэг айлчлалын орлогыг нэмэгдүүлэх боломжтой. Энд анхаарах ёстой зарим гол ойлголт, чиг хандлагууд байна:

Нэг үйлчлүүлэгчид ногдох нийт захиалга ба борлуулалт

Нэг хэрэглэгчдэд ногдох нийт захиалгын тоо болон борлуулалтыг хянах нь бизнесүүдэд хамгийн үнэ цэнэтэй хэрэглэгчдийг тодорхойлоход тусална. Үйлчлүүлэгчид ногдох насан туршийн үнэ цэнийг ойлгосноор бизнесүүд эдгээр үйлчлүүлэгчдийг эргэж ирэхгүйн тулд маркетинг, хадгалах стратегиа тохируулж чадна.

Хэрэглэгчийг хадгалах, худалдан авах зуршил

Хэрэглэгчийг хадгалах нь AOV нэмэгдүүлэх чухал хүчин зүйл юм. Хэрэглэгчийн худалдан авах зуршил, хэв маягийг ойлгосноор бизнесүүд давтан худалдан авалтыг дэмжих зорилгоор зорилтот сурталчилгаа, саналуудыг бий болгож чадна. Жишээлбэл, ирээдүйд худалдан авалт хийхдээ үнэ төлбөргүй буцаан олголт эсвэл хөнгөлөлт үзүүлэх нь үйлчлүүлэгчдийг буцаж ирэхэд түлхэц болно.

Захиалга тус бүрээр хөрвүүлэх зардал ба борлуулалт

Хөрвүүлэх зардлыг бууруулж, захиалгын борлуулалтыг нэмэгдүүлэх нь бизнес эрхлэгчдэд AOV-ийг нэмэгдүүлэхэд тусална. Бизнесүүд өөрсдийн мобайл програм эсвэл вэбсайтаа оновчтой болгосноор үйлчлүүлэгчдэд бүтээгдэхүүн олох, худалдан авахад хялбар болгож чадна. Нэмэлт борлуулалт эсвэл багцыг санал болгох нь захиалга бүрийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх боломжтой.

Нийт ашиг ба маркетингийн стратеги

Нийт ашгийн дүн шинжилгээ хийх нь бизнесүүдэд аль маркетингийн стратеги хамгийн үр дүнтэй болохыг тодорхойлоход тусална. Айлчлалын орлого болон хөрвөх ханшийг хянаснаар бизнесүүд хамгийн их борлуулалтыг бий болгож буй сувгууд дээр анхаарлаа төвлөрүүлэхийн тулд маркетингийн зардлаа тохируулах боломжтой.

ShipBob ба оновчтой болгох

ShipBob гэх мэт гуравдагч талын ложистик үйлчилгээ үзүүлэгчийг ашиглах нь бизнесүүдэд AOV-ээ оновчтой болгоход тусална. Бизнесүүд хурдан бөгөөд хямд тээвэрлэлтийг санал болгосноор үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлж, дахин худалдан авалт хийхийг дэмжих боломжтой.

Хугацаа ба сарын дундаж

Цаг хугацааны явцад AOV-ийн чиг хандлагыг шинжлэх нь бизнесүүдэд улирлын шинж чанарыг тодорхойлж, стратегидаа тохируулан өөрчлөхөд тусалдаг. Сарын дундаж үзүүлэлтийг хянаснаар бизнесүүд зорилго тавьж, AOV нэмэгдүүлэх ахиц дэвшлийг хэмжих боломжтой.

Ерөнхийдөө AOV чиг хандлага, ойлголтыг ойлгох нь онлайн бизнесийг оновчтой болгоход маш чухал юм. Хэрэглэгчийн зан төлөв, худалдан авалтын зуршил, хэв маягт дүн шинжилгээ хийснээр бизнесүүд захиалга тус бүрийн борлуулалт, нийт ашиг, нэг айлчлалын орлогыг нэмэгдүүлэх боломжтой.

Дэлгэрэнгүй унших

AOV нь Average Order Value гэсэн үг. Энэ нь худалдан авагчдын захиалга бүрт зарцуулсан мөнгөний дундаж хэмжээг хэмжихэд ашигладаг хэмжүүр юм. Энэ нь тухайн хугацаанд олсон нийт орлогыг тухайн хугацаанд байршуулсан нийт захиалгын тоонд хуваах замаар тооцдог. Жишээлбэл, хэрэв компани 50,000-р сард 1,000 захиалгаас 50 долларын орлого олдог бол XNUMX-р сарын AOV нь захиалга бүрт $XNUMX байх болно (эх сурвалж: Үнэндээ).

Холбогдох вэб сайтын аналитик нэр томъёо

Нүүр хуудас » Вэбсайт бүтээгчид » Нэр томъёоны тайлбар » AOV гэж юу вэ? (Захиалгын дундаж үнэ)

Мэдээлэлтэй байгаарай! Манай мэдээллийн товхимолд нэгдээрэй
Яг одоо бүртгүүлж, зөвхөн захиалагчдад зориулсан гарын авлага, хэрэгсэл, нөөцөд үнэ төлбөргүй хандаарай.
Та хүссэн үедээ бүртгэлээ цуцлах боломжтой. Таны өгөгдөл аюулгүй байна.
Мэдээлэлтэй байгаарай! Манай мэдээллийн товхимолд нэгдээрэй
Яг одоо бүртгүүлж, зөвхөн захиалагчдад зориулсан гарын авлага, хэрэгсэл, нөөцөд үнэ төлбөргүй хандаарай.
Та хүссэн үедээ бүртгэлээ цуцлах боломжтой. Таны өгөгдөл аюулгүй байна.
Хуваалцах...