Калькулятар магічных лікаў SaaS

Вымерайце, колькі перыядычнага даходу прыносіць ваш SaaS-бізнес на кожны долар, які вы выдаткуеце на продажы і маркетынг.








Выкарыстоўвайце гэта бясплатна Калькулятар SaaS Magic Number каб неадкладна ацаніць рэнтабельнасць вашых продажаў і маркетынгавых інвестыцый, вызначыць, ці варта вам павялічваць выдаткі для паскарэння росту або аптымізаваць свае стратэгіі для павышэння эфектыўнасці атрымання даходу. SaaS Magic Number, вышэйшы за 1.0, звычайна лічыцца добрым, бо азначае, што кампанія атрымлівае больш даходу, чым выдаткоўвае на продажы і маркетынг.

Формула магічнага ліку Сааса:

Магічны лік Saas 🟰 Агульны даход (бягучы квартал) ➖ Агульны даход (папярэдні квартал) ✖️ 4 ➗ Выдаткі на продаж і маркетынг (папярэдні квартал)

У любым выпадку, што такое магічны лік Сааса?

Чароўны лік SaaS - гэта паказчык эфектыўнасці продажаў, які вымярае, колькі перыядычнага даходу кампанія SaaS генеруе за кожны долар, выдаткаваны на продажы і маркетынг. Ён разлічваецца шляхам дзялення змены гадавога перыядычнага даходу (ARR) на кошт прыцягнення кліента (CAC) за папярэдні квартал.

Прыкладаў

Кампанія А

  • Агульны прыбытак (бягучы квартал): 100,000 XNUMX долараў
  • Агульны прыбытак (папярэдні квартал): 75,000 XNUMX долараў
  • Выдаткі на продажы і маркетынг (папярэдні квартал): 25,000 XNUMX долараў
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Гэта азначае, што з кожнага даляра, выдаткаванага кампаніяй А на продажы і маркетынг, яна прыносіць 0.80 даляра новага перыядычнага даходу.

Кампанія B

  • Агульны прыбытак (бягучы квартал): 200,000 XNUMX долараў
  • Агульны прыбытак (папярэдні квартал): 150,000 XNUMX долараў
  • Выдаткі на продажы і маркетынг (папярэдні квартал): 50,000 XNUMX долараў
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Гэта азначае, што з кожнага даляра, выдаткаванага кампаніяй B на продажы і маркетынг, яна атрымлівае 1.60 даляра новага перыядычнага даходу.

Кампанія B мае больш высокі магічны лік SaaS, чым кампанія A. Гэта азначае, што кампанія B больш эфектыўна атрымлівае новы перыядычны даход ад сваіх продажаў і маркетынгавых намаганняў.

Чаму SaaS Magic Number кампаніі B вышэй?

На гэта можа быць некалькі прычын:

  • Кампанія B можа нацэльвацца на больш каштоўных кліентаў.
  • Кампанія B можа мець больш эфектыўны працэс продажаў.
  • Кампанія B можа марнаваць менш грошай на выдаткі на прыцягненне кліентаў (CAC).
  • Кампанія B можа мець больш высокую кошт кліента (CLTV).

Як кампанія А можа палепшыць свой SaaS Magic Number?

Кампанія A можа палепшыць свой SaaS Magic Number шляхам:

  • Арыентацыя на кліентаў з большай каштоўнасцю.
  • Паляпшэнне працэсу продажаў.
  • Скарачэнне яго CAC.
  • Павелічэнне яго CLTV.

Кампанія A таксама можа вучыцца на стратэгіях продажаў і маркетынгу кампаніі B і распрацаваць тактыку, каб паўтарыць іх у сваім бізнэсе.

TL, д-р: Магічны лік SaaS - гэта паказчык эфектыўнасці продажаў, які вымярае, колькі перыядычнага даходу прыносіць кампанія SaaS за кожны даляр, выдаткаваны на продажы і маркетынг. Ён разлічваецца шляхам дзялення змены гадавога перыядычнага даходу (ARR) на кошт прыцягнення кліента (CAC) за папярэдні квартал. Кампаніі SaaS павінны з часам імкнуцца палепшыць свой SaaS Magic Number. Гэта можа быць зроблена шляхам арыентацыі на больш каштоўных кліентаў, паляпшэння працэсу продажаў, зніжэння CAC і павышэння CLV.

Падзяліцца ў...