CLV څه شی دی؟ (د پیرودونکي د ژوند ارزښت)

CLV (د پیرودونکي ژوند وخت ارزښت) د پیسو ټول مقدار دی چې یو پیرودونکی تمه کیږي چې د شرکت سره د دوی د ټولې اړیکې په جریان کې د شرکت محصولاتو یا خدماتو باندې مصرف کړي.

CLV څه شی دی؟ (د پیرودونکي د ژوند ارزښت)

CLV (د پیرودونکي ژوند وخت ارزښت) یوه اندازه ده چې د پیرودونکي څخه تمه کیږي چې څومره پیسې د شرکت په محصولاتو یا خدماتو مصرف کړي په ټول وخت کې چې دوی یوځای سوداګرۍ کوي. دا د شرکتونو سره مرسته کوي چې د خپلو پیرودونکو اوږدمهاله ارزښت پوه شي او پریکړه وکړي چې دوی باید د دوی په ترلاسه کولو او ساتلو کې څومره پانګه اچونه وکړي. په ساده اصطلاحاتو کې، دا د شرکتونو لپاره یوه لاره ده چې معلومه کړي چې پیرودونکي د وخت په تیریدو سره څومره ارزښت لري.

د پیرودونکي د ژوند وخت ارزښت (CLV) د سوداګرۍ میټریک دی چې د پیرودونکي ټول ارزښت اندازه کوي چې د دوی د اړیکو په ټول کورس کې سوداګرۍ ته راوړي. دا د سوداګرۍ لپاره د تعقیب لپاره یو مهم میټریک دی ځکه چې دا دوی سره د خپلو پیرودونکو اوږدمهاله ارزښت په پوهیدو کې مرسته کوي او د بازارموندنې ، پلور ، او پیرودونکي خدماتو ستراتیژیو په اړه باخبره پریکړې کوي.

CLV مختلف عوامل په پام کې نیسي لکه د پیرودونکي اوسط امر ارزښت، د معاملو شمیر چې دوی یې کوي، او د سوداګرۍ سره د دوی د اړیکو منځنۍ اوږدوالی. د CLV محاسبه کولو سره، سوداګرۍ کولی شي خپل خورا ارزښتناکه پیرودونکي وپیژني او د دوی ساتلو لپاره سرچینې پانګونه وکړي، پدې توګه د وخت په تیریدو سره د پیرودونکو وفادارۍ او عاید ډیروي.

په دې مقاله کې، موږ به د CLV مفهوم، د هغې اهمیت، او څنګه سوداګرۍ کولی شي محاسبه او د دوی په ګټه یې وکاروو ژوره ژوره ولوبوو. موږ به د پیرودونکو د ژوند ارزښت ښه کولو لپاره ځینې غوره تمرینونه او د سوداګرۍ ودې لپاره د CLV ګټه اخیستنې ستراتیژیو باندې هم بحث وکړو.

CLV څه شی دی؟

تعریف

د پیرودونکي د ژوند وخت ارزښت (CLV) د سوداګرۍ میټریک دی چې د پیسو ټول مقدار اندازه کولو لپاره کارول کیږي چې یو پیرودونکی تمه کیږي چې د خپل ژوند په اوږدو کې د شرکت محصولاتو یا خدماتو مصرف کړي. په اصل کې، CLV د خالص ګټې وړاندوینه ده چې یو ځانګړی پیرودونکی به د دوی د اړیکو په جریان کې د سوداګرۍ لپاره تولید کړي.

CLV د پیرودونکي د پیرود اوسط ارزښت د هغه شمیر په واسطه چې دوی یې تمه کیږي په یوه ټاکل شوې موده کې د پیرود کولو لپاره ضرب کړي، او بیا دا شمیره د سوداګرۍ سره د پیرودونکي اړیکو اټکل شوي اوږدوالي سره ضرب کوي.

اهمیت

CLV د سوداګرۍ لپاره یو مهم میټریک دی ځکه چې دا د دوی سره د پیرودونکو اوږدمهاله ارزښت په پوهیدو کې مرسته کوي. د خپلو پیرودونکو د CLV په پوهیدو سره، سوداګرۍ کولی شي د پیرودونکو استملاک او ساتلو باندې څومره مصرف کولو په اړه باخبره پریکړې وکړي.

د مثال په توګه، که چیرې یو سوداګر پوهیږي چې یو ځانګړی پیرودونکی لوړ CLV لري، دوی ممکن د بازار موندنې کمپاینونو کې ډیرې پیسې مصرف کړي ترڅو دا پیرودونکي ترلاسه کړي، پدې پوهیدل چې پانګه اچونه به په اوږد مهال کې تادیه کړي. په ورته ډول، که چیرې یو سوداګر پوهیږي چې یو پیرودونکی ټیټ CLV لري، دوی کولی شي د دې پرځای د لوړ ارزښت لرونکي پیرودونکو ساتلو باندې خپلې هڅې تمرکز وکړي.

د سوداګرۍ سره د پیرودونکو د استملاک او ساتلو په اړه ستراتیژیکې پریکړې کولو کې د مرستې سربیره، CLV هم د هغو ساحو پیژندلو لپاره کارول کیدی شي چیرې چې سوداګرۍ کولی شي خپل محصولات یا خدمات ښه کړي. د لوړ ارزښت لرونکي پیرودونکو چلند تحلیل کولو سره ، سوداګرۍ کولی شي په اړه بصیرت ترلاسه کړي چې د پیرودونکي وفاداري او رضایت رامینځته کوي ، او دا معلومات د دوی د پیرودونکي عمومي تجربې ته وده ورکولو لپاره کاروي.

په ټولیز ډول، CLV د ټولو اندازو سوداګرۍ لپاره ارزښتناکه میټریک دی، ځکه چې دا د خپلو پیرودونکو اوږد مهاله ارزښت روښانه انځور وړاندې کوي او کولی شي د ستراتیژیکو پریکړو پراخه لړۍ خبر کړي.

د CLV محاسبه کولو څرنګوالی

د پیرودونکي د ژوند وخت ارزښت محاسبه کول (CLV) ستاسو د سوداګرۍ د ګټې په پوهیدو کې یو اړین ګام دی. دلته د CLV محاسبه کولو مرحلې دي:

فورمول

د CLV محاسبه کولو فورمول دا دی:

CLV = Average Order Value (AOV) x Number of Transactions x Average Customer Lifespan

عوامل

د اوسط امر ارزښت (AOV)

AOV د پیسو منځنۍ اندازه ده چې یو پیرودونکی په هره معامله کې مصرفوي. د AOV محاسبه کولو لپاره، ټول عواید د معاملو ټول شمیر سره ویشئ.

د معاملو شمیر

د راکړې ورکړې شمیره د پیرود مجموعه شمیره ده چې د پیرودونکي لخوا ستاسو د سوداګرۍ سره د دوی د اړیکو پرمهال ترسره شوي.

د پیرودونکي اوسط عمر

د پیرودونکي اوسط عمر د هغه وخت مقدار دی چې پیرودونکي ستاسو د سوداګرۍ سره فعال پاتې کیږي. دا د پیرودونکو د ټول شمیر په واسطه د پیرودونکي فعال پاتې کیدو د کلونو شمیر په ویشلو سره محاسبه کیدی شي.

بېلګه

راځئ چې ووایو چې یو پیرودونکی ستاسو د سوداګرۍ سره په هره معامله کې په اوسط ډول $ 100 مصرفوي، په کال کې 5 لیږدونه کوي، او د 5 کلونو لپاره فعال پاتې کیږي. د دې پیرودونکي لپاره CLV به دا وي:

CLV = $100 x 5 x 5 = $2,500

د هر پیرودونکي لپاره د CLV محاسبه کولو سره، تاسو کولی شئ خورا ګټور پیرودونکي وپیژنئ او د دوی ساتلو لپاره ستراتیژۍ رامینځته کړئ.

د سوداګرۍ ستراتیژی کې CLV

د پیرودونکي د ژوند وخت ارزښت (CLV) یو مهم سوداګریز میټریک دی چې د پیسو ټول مقدار اندازه کوي چې پیرودونکي احتمال لري د خپل ژوند په اوږدو کې د شرکت محصولاتو یا خدماتو باندې مصرف کړي. CLV د سوداګرۍ لپاره یوه اړینه وسیله ده چې د خپلو پیرودونکو په ارزښت پوه شي او څنګه د ګټې اخیستنې اعظمي کولو لپاره سرچینې تخصیص کړي.

د پیرودونکي ترلاسه کول

د پیرودونکي استملاک د نوي پیرودونکو ترلاسه کولو پروسه ده. د نوي پیرودونکو د ترلاسه کولو لګښت د پام وړ کیدی شي، او دا اړینه ده چې د دې پیرودونکو CLV پوه شي ترڅو ډاډ ترلاسه شي چې د استملاک لګښت توجیه دی. د نویو پیرودونکو د CLV په پوهیدو سره، سوداګرۍ کولی شي د پیرودونکو استملاک باندې څومره مصرف کولو په اړه باخبره پریکړې وکړي او د بازار موندنې کوم چینلونه خورا اغیزمن دي.

د پېرېدونکو ساتلو

د پیرودونکي ساتل د موجوده پیرودونکو ساتلو پروسه ده. د پیرودونکو په ساتلو سره، سوداګرۍ کولی شي د پیرودونکي استملاک لګښت کم کړي او ګټه زیاته کړي. د موجوده پیرودونکو CLV پوهیدل د اغیزمن ساتلو ستراتیژیو رامینځته کولو لپاره خورا مهم دي. د خورا ارزښتناکه پیرودونکو په پیژندلو سره، سوداګرۍ کولی شي د دې پیرودونکو CLV اعظمي کولو لپاره د دوی د ساتلو هڅې تنظیم کړي.

وفادار پیرودونکي

وفادار پیرودونکي هغه پیرودونکي دي چې په مکرر ډول د یوې اوږدې مودې لپاره د سوداګرۍ څخه پیرود کوي. وفادار پیرودونکي د سوداګرۍ لپاره اړین دي ځکه چې دوی د نوي یا کله ناکله پیرودونکو په پرتله لوړ CLV لري. د وفادار پیرودونکو سره د قوي اړیکو رامینځته کولو باندې تمرکز کولو سره ، سوداګرۍ کولی شي د دوی ګټه لوړه کړي او د پیرودونکي استملاک لګښت کم کړي.

د پیرودونکي اړیکې

د پیاوړې پیرودونکو اړیکو رامینځته کول د CLV اعظمي کولو لپاره خورا مهم دي. د پیرودونکو سره د قوي اړیکو رامینځته کولو باندې تمرکز کولو سره ، سوداګرۍ کولی شي د پیرودونکي ساتل ډیر کړي ، تکرار پیرود هڅوي ، او د پیرودونکي رضایت ښه کړي. سوداګرۍ کولی شي د پیرودونکو غوره خدماتو، شخصي تجربو، او وفادارۍ پروګرامونو چمتو کولو له لارې قوي پیرودونکي اړیکې رامینځته کړي.

په پایله کې، د اغیزمنو سوداګریزو ستراتیژیو د جوړولو لپاره د CLV پوهه خورا مهمه ده. د پیرودونکو استملاک، ساتلو، وفادار پیرودونکو، او د پیرودونکو اړیکو باندې تمرکز کولو سره، سوداګرۍ کولی شي ګټه لوړه کړي او اوږدمهاله بریالیتوب تضمین کړي.

نور لوستل

د پیرودونکي ژوند وخت ارزښت (CLV) د سوداګرۍ میټریک دی چې د پیسو مقدار ټاکلو لپاره کارول کیږي چې پیرودونکي به د وخت په تیریدو سره د شرکت محصولاتو یا خدماتو باندې مصرف کړي (سرچینه: د فوربس مشاور). دا یوه اندازه ده چې یو پیرودونکی د شرکت لپاره څومره ارزښت لري، نه یوازې د پیرود په اساس د پیرود په اساس بلکې د پیرودونکو په ټولو اړیکو کې (سرچینه: کټتوریک). CLV د پیرودونکي عاید ارزښت په پام کې نیسي او دا شمیره د شرکت اټکل شوي پیرودونکي عمر سره پرتله کوي (سرچینه: هډوټونه).

د اړونده ویب پاڼې بازارموندنې شرایط

کور » د ویب پاڼې جوړونکي » د خالصې » CLV څه شی دی؟ (د پیرودونکي د ژوند ارزښت)

خبر اوسئ! زموږ په خبر پاڼه کې ګډون وکړئ
همدا اوس ګډون وکړئ او یوازې د پیرودونکي لارښودونو ، وسیلو او سرچینو ته وړیا لاسرسی ترلاسه کړئ.
تاسو کولی شئ په هر وخت کې ګډون رد کړئ. ستاسو معلومات خوندي دي.
خبر اوسئ! زموږ په خبر پاڼه کې ګډون وکړئ
همدا اوس ګډون وکړئ او یوازې د پیرودونکي لارښودونو ، وسیلو او سرچینو ته وړیا لاسرسی ترلاسه کړئ.
تاسو کولی شئ په هر وخت کې ګډون رد کړئ. ستاسو معلومات خوندي دي.
شریک یې کړئ...