CLV ဆိုတာဘာလဲ။ (ဖောက်သည်တစ်သက်တာတန်ဖိုး)

CLV (Customer Lifetime Value) သည် ကုမ္ပဏီနှင့် ၎င်းတို့၏ ဆက်ဆံရေးတစ်ခုလုံးတွင် ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများပေါ်တွင် ဖောက်သည်တစ်ဦးသုံးစွဲရန် မျှော်လင့်ထားသော စုစုပေါင်းငွေပမာဏဖြစ်သည်။

CLV ဆိုတာဘာလဲ။ (ဖောက်သည်တစ်သက်တာတန်ဖိုး)

CLV (Customer Lifetime Value) သည် ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများပေါ်တွင် ဖောက်သည်တစ်ဦးသည် ၎င်းတို့အတူတကွ လုပ်ငန်းလုပ်ဆောင်သည့်အချိန်တစ်လျှောက်လုံးတွင် ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများအတွက် သုံးစွဲရန်မျှော်လင့်ထားသည့် ငွေမည်မျှရှိသည်ကို အတိုင်းအတာတစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းသည် ကုမ္ပဏီများအား ၎င်းတို့၏ဖောက်သည်များ၏ ရေရှည်တန်ဖိုးကို နားလည်စေပြီး ၎င်းတို့ကိုရယူရန်နှင့် ထိန်းသိမ်းရန်အတွက် မည်မျှရင်းနှီးမြှုပ်နှံသင့်သည်နှင့်ပတ်သက်၍ ဆုံးဖြတ်ချက်များချရန် ကူညီပေးသည်။ ရိုးရှင်းသောအားဖြင့်၊ ၎င်းသည် ကုမ္ပဏီများအတွက် အချိန်ကြာလာသည်နှင့်အမျှ ဖောက်သည်တစ်ဦးသည် ၎င်းတို့အတွက် မည်မျှတန်ဖိုးရှိသည်ကို တွက်ချက်ရန် နည်းလမ်းတစ်ခုဖြစ်သည်။

Customer Lifetime Value (CLV) သည် ဖောက်သည်တစ်ဦးမှ လုပ်ငန်းတစ်ခုသို့ ယူဆောင်လာသည့် စုစုပေါင်းတန်ဖိုးကို တိုင်းတာသည့် လုပ်ငန်းမက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းသည် ၎င်းတို့၏ဖောက်သည်များ၏ရေရှည်တန်ဖိုးကို နားလည်ပြီး စျေးကွက်ရှာဖွေခြင်း၊ အရောင်းနှင့် ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုဗျူဟာများအကြောင်း အသိဥာဏ်ဖြင့် ဆုံးဖြတ်ချက်များချနိုင်စေသောကြောင့် ခြေရာခံရန် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများအတွက် အရေးကြီးသော မက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်သည်။

CLV သည် ဖောက်သည်၏ ပျမ်းမျှမှာယူမှုတန်ဖိုး၊ ၎င်းတို့ပြုလုပ်သော အရောင်းအ၀ယ်အရေအတွက်နှင့် လုပ်ငန်းနှင့် ၎င်းတို့၏ ပျမ်းမျှကြာရှည်မှုတို့ကဲ့သို့သော အချက်များစွာကို ထည့်သွင်းစဉ်းစားသည်။ CLV ကို တွက်ချက်ခြင်းဖြင့် လုပ်ငန်းများသည် ၎င်းတို့၏ တန်ဖိုးအရှိဆုံး ဖောက်သည်များကို ရှာဖွေဖော်ထုတ်နိုင်ပြီး ၎င်းတို့အား ထိန်းသိမ်းရာတွင် ရင်းမြစ်များ ရင်းနှီးမြုပ်နှံခြင်းဖြင့် ဖောက်သည်၏ သစ္စာစောင့်သိမှုနှင့် ဝင်ငွေများကို အချိန်နှင့်အမျှ တိုးမြင့်လာစေသည်။

ဤဆောင်းပါးတွင်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည် CLV ၏ သဘောတရား၊ ၎င်း၏ အရေးပါမှု၊ နှင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများ၏ အကျိုးရှိအောင် မည်ကဲ့သို့ တွက်ချက်အသုံးပြုနိုင်ပုံတို့ကို နက်ရှိုင်းစွာ နက်ရှိုင်းစွာ ဆွေးနွေးပါမည်။ လုပ်ငန်းတိုးတက်မှုကို တွန်းအားပေးရန်အတွက် CLV ကို အသုံးချခြင်းအတွက် ဖောက်သည်၏တစ်သက်တာတန်ဖိုးကို မြှင့်တင်ရန်အတွက် အကောင်းဆုံးအလေ့အကျင့်အချို့ကိုလည်း ဆွေးနွေးပါမည်။

CLV ဆိုတာဘာလဲ။

အဓိပ္ပာယ်

Customer Lifetime Value (CLV) သည် ကုမ္ပဏီ၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများတွင် သုံးစွဲသူတစ်ဦး၏ သက်တမ်းတစ်လျှောက်သုံးစွဲရန် မျှော်လင့်ထားသော ငွေစုစုပေါင်းပမာဏကို တိုင်းတာရန် အသုံးပြုသည့် လုပ်ငန်းမက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ အခြေခံအားဖြင့်၊ CLV သည် ဖောက်သည်တစ်ဦးသည် ၎င်းတို့၏ဆက်ဆံရေးတစ်လျှောက် လုပ်ငန်းတစ်ခုအတွက် အမြတ်ငွေကို ခန့်မှန်းချက်တစ်ခုဖြစ်သည်။

CLV သည် ဖောက်သည်တစ်ဦး၏ဝယ်ယူမှု၏ပျမ်းမျှတန်ဖိုးကို သတ်မှတ်ကာလတစ်ခုအတွင်း ၎င်းတို့ဝယ်ယူမှုတစ်ခုပြုလုပ်ရန်မျှော်လင့်ထားသည့်အကြိမ်အရေအတွက်ဖြင့် မြှောက်ကာ၊ ထို့နောက် အဆိုပါနံပါတ်ကို လုပ်ငန်းနှင့် ဖောက်သည်၏ဆက်ဆံရေး၏ ခန့်မှန်းထားသောကြာချိန်ဖြင့် မြှောက်ခြင်းဖြင့် တွက်ချက်သည်။

အရေးကြီးပုံ

CLV သည် ၎င်းတို့၏ဖောက်သည်များ၏ ရေရှည်တန်ဖိုးကို နားလည်ရန် ကူညီပေးသောကြောင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများအတွက် အရေးကြီးသော မက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းတို့၏ ဖောက်သည်များ၏ CLV ကို သိရှိခြင်းဖြင့်၊ လုပ်ငန်းများသည် ဖောက်သည်ရယူမှုနှင့် ထိန်းသိမ်းမှုတွင် မည်မျှသုံးစွဲရမည်ကို သိရှိသော ဆုံးဖြတ်ချက်များ ချနိုင်သည်။

ဥပမာအားဖြင့်၊ အကယ်၍ လုပ်ငန်းတစ်ခုသည် ဖောက်သည်တစ်ဦးတွင် CLV မြင့်မားသည်ကို သိရှိပါက၊ ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုသည် ရေရှည်တွင် ပေးချေမည်ကိုသိ၍ ထိုဖောက်သည်ကိုရယူရန်အတွက် စျေးကွက်ရှာဖွေရေးလှုံ့ဆော်မှုများတွင် ငွေကြေးပိုမိုသုံးစွဲရန် ဆန္ဒရှိပေမည်။ အလားတူ၊ အကယ်၍ လုပ်ငန်းတစ်ခုသည် ဖောက်သည်တစ်ဦးတွင် CLV နိမ့်ပါးကြောင်းသိပါက၊ ၎င်းတို့သည် ၎င်းတို့အစား တန်ဖိုးမြင့်ဖောက်သည်များကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းထားရန် ၎င်းတို့၏အားထုတ်မှုများကို အာရုံစိုက်ရန် ရွေးချယ်နိုင်သည်။

ဖောက်သည်ရယူခြင်းနှင့် ထိန်းသိမ်းခြင်းဆိုင်ရာ မဟာဗျူဟာမြောက် ဆုံးဖြတ်ချက်များချရာတွင် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများကို ကူညီပေးသည့်အပြင်၊ လုပ်ငန်းတစ်ခုသည် ၎င်း၏ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများကို မြှင့်တင်နိုင်သည့် နယ်ပယ်များကို ဖော်ထုတ်ရန် CLV ကို အသုံးပြုနိုင်သည်။ တန်ဖိုးမြင့်ဖောက်သည်များ၏ အပြုအမူကို ပိုင်းခြားစိတ်ဖြာခြင်းဖြင့် လုပ်ငန်းများသည် ဖောက်သည်၏သစ္စာစောင့်သိမှုနှင့် စိတ်ကျေနပ်မှုကို တွန်းအားပေးသည့်အချက်ကို ထိုးထွင်းသိမြင်နိုင်ပြီး ၎င်းတို့၏ ဖောက်သည်အတွေ့အကြုံအားလုံးကို မြှင့်တင်ရန်အတွက် ထိုအချက်အလက်များကို အသုံးပြုပါ။

ယေဘုယျအားဖြင့်၊ CLV သည် အရွယ်အစားအားလုံးရှိ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများအတွက် အဖိုးတန်မက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်ပြီး ၎င်းသည် ၎င်းတို့၏ဖောက်သည်များ၏ ရေရှည်တန်ဖိုးကို ရှင်းရှင်းလင်းလင်းပြသနိုင်ပြီး မဟာဗျူဟာမြောက်ဆုံးဖြတ်ချက်များကို ကျယ်ပြန့်စွာ အသိပေးနိုင်သောကြောင့်ဖြစ်သည်။

CLV တွက်နည်း

ဖောက်သည်တစ်သက်တာတန်ဖိုး (CLV) တွက်ချက်ခြင်း သင့်လုပ်ငန်း၏ အမြတ်အစွန်းကို နားလည်ရန် အရေးကြီးသော အဆင့်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ဤသည်မှာ CLV တွက်ချက်ရန် အဆင့်များဖြစ်သည်။

နည်း

CLV တွက်ချက်ရန် ဖော်မြူလာမှာ-

CLV = Average Order Value (AOV) x Number of Transactions x Average Customer Lifespan

အချက်များ

ပျမ်းမျှမှာယူမှုတန်ဖိုး (AOV)

AOV သည် အရောင်းအ၀ယ်တစ်ခုစီတွင် သုံးစွဲသူတစ်ဦးသုံးစွဲသည့် ပျမ်းမျှငွေပမာဏဖြစ်သည်။ AOV ကိုတွက်ချက်ရန် စုစုပေါင်းငွေကို ငွေလွှဲမှုစုစုပေါင်းအရေအတွက်ဖြင့် ပိုင်းခြားပါ။

ငွေပေးငွေယူ အရေအတွက်

အရောင်းအ၀ယ်ပြုလုပ်သည့်အရေအတွက်သည် သင့်လုပ်ငန်းနှင့် ၎င်းတို့၏ဆက်ဆံရေးအတွင်း ဝယ်ယူသူမှပြုလုပ်သော စုစုပေါင်းဝယ်ယူမှုအရေအတွက်ဖြစ်သည်။

ပျမ်းမျှ ဖောက်သည် သက်တမ်း

ပျမ်းမျှဖောက်သည်သက်တမ်းသည် သင့်လုပ်ငန်းတွင် ဖောက်သည်တစ်ဦး ဆက်လက်လှုပ်ရှားနေသည့်အချိန်ပမာဏဖြစ်သည်။ ဖောက်သည်တစ်ဦးသည် တက်ကြွနေသေးသည့် စုစုပေါင်း အရေအတွက်ကို ဖောက်သည်အရေအတွက်ဖြင့် ပိုင်းခြားခြင်းဖြင့် ၎င်းကို တွက်ချက်နိုင်သည်။

နမူနာ

ဖောက်သည်တစ်ဦးသည် သင့်လုပ်ငန်းအတွက် အရောင်းအ၀ယ်တစ်ခုလျှင် ပျမ်းမျှ $100 သုံးစွဲသည်၊ တစ်နှစ်လျှင် ငွေလွှဲမှု 5 ခုပြုလုပ်ပြီး 5 နှစ်အထိ ဆက်လက်လှုပ်ရှားနေပါသည်ဆိုကြပါစို့။ ဤဖောက်သည်အတွက် CLV သည်-

CLV = $100 x 5 x 5 = $2,500

ဖောက်သည်တစ်ဦးစီအတွက် CLV ကို တွက်ချက်ခြင်းဖြင့်၊ သင်သည် အမြတ်အစွန်းအရှိဆုံး ဖောက်သည်များကို ရှာဖွေဖော်ထုတ်နိုင်ပြီး ၎င်းတို့ကို ထိန်းသိမ်းရန် ဗျူဟာများ ရေးဆွဲနိုင်သည်။

Business Strategy တွင် CLV

Customer Lifetime Value (CLV) သည် သုံးစွဲသူတစ်ဦး၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများအတွက် ၎င်းတို့၏ သက်တမ်းတစ်လျှောက် ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများတွင် အသုံးပြုမည့် စုစုပေါင်းငွေပမာဏကို တိုင်းတာသည့် အရေးကြီးသော လုပ်ငန်းမက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ CLV သည် လုပ်ငန်းများအတွက် မရှိမဖြစ်လိုအပ်သောကိရိယာတစ်ခုဖြစ်ပြီး ၎င်းတို့၏ဖောက်သည်များ၏တန်ဖိုးကို နားလည်ရန်နှင့် အမြတ်အစွန်းအများဆုံးရနိုင်စေရန် အရင်းအမြစ်များကို မည်သို့ခွဲဝေပေးရမည်ကို နားလည်သဘောပေါက်ရန် အရေးကြီးသောကိရိယာတစ်ခုဖြစ်သည်။

ဖောက်သည်ဝယ်ယူမှု

Customer acquisition သည် ဖောက်သည်အသစ်များရရှိရေးလုပ်ငန်းစဉ်ဖြစ်သည်။ ဖောက်သည်အသစ်များရယူခြင်း၏ကုန်ကျစရိတ်သည် သိသာထင်ရှားနိုင်ပြီး ဝယ်ယူမှုကုန်ကျစရိတ်သည် တရားမျှတကြောင်းသေချာစေရန် ဤဖောက်သည်များ၏ CLV ကိုနားလည်ရန်အရေးကြီးပါသည်။ ဖောက်သည်အသစ်များ၏ CLV ကို နားလည်ခြင်းဖြင့်၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများသည် ဖောက်သည်ရယူခြင်းအတွက် မည်မျှသုံးစွဲရမည်ဖြစ်ပြီး မည်သည့်စျေးကွက်ရှာဖွေရေးချန်နယ်များသည် အထိရောက်ဆုံးဖြစ်ကြောင်း အသိပေးသော ဆုံးဖြတ်ချက်များချနိုင်သည်။

ဖောက်သည် retention

ဖောက်သည်ထိန်းသိမ်းခြင်းသည် ရှိပြီးသားဖောက်သည်များကို ထိန်းသိမ်းခြင်းလုပ်ငန်းစဉ်ဖြစ်သည်။ ဖောက်သည်များကို ထိန်းသိမ်းခြင်းဖြင့် လုပ်ငန်းများသည် ဖောက်သည်ဝယ်ယူမှုကုန်ကျစရိတ်ကို လျှော့ချနိုင်ပြီး အမြတ်အစွန်းကို တိုးမြင့်စေနိုင်သည်။ ရှိပြီးသားဖောက်သည်များ၏ CLV ကို နားလည်ခြင်းသည် ထိရောက်သော ထိန်းသိမ်းမှုဗျူဟာများ ဖော်ဆောင်ရန်အတွက် အရေးကြီးပါသည်။ တန်ဖိုးအရှိဆုံးဖောက်သည်များကို ဖော်ထုတ်ခြင်းဖြင့်၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများသည် ဤဖောက်သည်များ၏ CLV ကို အမြင့်ဆုံးမြှင့်တင်ရန် ၎င်းတို့၏ ထိန်းသိမ်းမှုဆိုင်ရာ ကြိုးပမ်းမှုများကို အံဝင်ခွင်ကျဖြစ်စေနိုင်သည်။

သစ္စာရှိဖောက်သည်များ

သစ္စာရှိဖောက်သည်များသည် လုပ်ငန်းတစ်ခုမှ ထပ်ခါတလဲလဲ ဝယ်ယူသည့် ဖောက်သည်များဖြစ်သည်။ သစ္စာရှိဖောက်သည်များသည် လုပ်ငန်းများအတွက် မရှိမဖြစ်လိုအပ်သောအချက်မှာ ၎င်းတို့တွင် အသစ် သို့မဟုတ် ရံဖန်ရံခါ ဖောက်သည်များထက် CLV ပိုများသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ သစ္စာရှိဖောက်သည်များနှင့် ခိုင်မာသောဆက်ဆံရေးတည်ဆောက်ခြင်းကို အာရုံစိုက်ခြင်းဖြင့် လုပ်ငန်းများသည် ၎င်းတို့၏အမြတ်အစွန်းကို တိုးမြင့်စေပြီး ဖောက်သည်ဝယ်ယူမှုကုန်ကျစရိတ်ကို လျှော့ချနိုင်သည်။

ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေး

ခိုင်မာသောဖောက်သည်ဆက်ဆံရေးကိုတည်ဆောက်ခြင်းသည် CLV အမြင့်ဆုံးဖြစ်ရန်အတွက် အရေးကြီးပါသည်။ ဖောက်သည်များနှင့် ခိုင်မာသောဆက်ဆံရေးကို တည်ဆောက်ခြင်းအပေါ် အာရုံစိုက်ခြင်းဖြင့်၊ လုပ်ငန်းများသည် ဖောက်သည်များကို ထိန်းသိမ်းနိုင်မှုကို တိုးမြင့်စေပြီး ထပ်ခါတလဲလဲ ဝယ်ယူမှုများကို အားပေးကာ ဖောက်သည်စိတ်ကျေနပ်မှုကို မြှင့်တင်ပေးနိုင်ပါသည်။ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများသည် ကောင်းမွန်သောဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှု၊ ပုဂ္ဂိုလ်ရေးသီးသန့်အတွေ့အကြုံများနှင့် သစ္စာစောင့်သိမှုပရိုဂရမ်များကို ပံ့ပိုးပေးခြင်းဖြင့် ခိုင်မာသောဖောက်သည်ဆက်ဆံရေးကို တည်ဆောက်နိုင်သည်။

နိဂုံးချုပ်အနေဖြင့်၊ CLV ကိုနားလည်သဘောပေါက်ခြင်းသည် ထိရောက်သောစီးပွားရေးမဟာဗျူဟာများဖော်ဆောင်ရန်အတွက် အရေးကြီးပါသည်။ ဖောက်သည်ရယူမှု၊ ထိန်းသိမ်းမှု၊ သစ္စာရှိဖောက်သည်များနှင့် ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေးအပေါ် အာရုံစိုက်ခြင်းဖြင့်၊ လုပ်ငန်းများသည် အမြတ်အစွန်းအများဆုံးရနိုင်ပြီး ရေရှည်အောင်မြင်မှုကို သေချာစေနိုင်သည်။

ပိုများသောစာဖတ်ခြင်း

Customer Lifetime Value (CLV) သည် ကုမ္ပဏီ၏ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများတွင် သုံးစွဲသူများ အချိန်နှင့်အမျှ သုံးစွဲမည့် ငွေကြေးပမာဏကို ဆုံးဖြတ်ရန် အသုံးပြုသည့် လုပ်ငန်းမက်ထရစ်တစ်ခု (အရင်းအမြစ်- Forbes အကြံပေး) ဖောက်သည်တစ်ဦးသည် ကုမ္ပဏီတစ်ခုအတွက် မည်မျှတန်ဖိုးရှိသည်ကို တိုင်းတာခြင်းဖြစ်ပြီး ဝယ်ယူသူတိုင်းဝယ်ယူမှုအပေါ် အခြေခံရုံသာမက ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေးတစ်ခုလုံးတွင်ပါ (အရင်းအမြစ်- Qualtrics) CLV သည် ဖောက်သည်တစ်ဦး၏ ဝင်ငွေတန်ဖိုးကို ထည့်သွင်းစဉ်းစားပြီး ထိုနံပါတ်ကို ကုမ္ပဏီ၏ ခန့်မှန်းထားသော သုံးစွဲသူသက်တမ်းနှင့် နှိုင်းယှဉ်သည် (အရင်းအမြစ်- HubSpot).

ဆက်စပ် Website Marketing ဝေါဟာရများ

ပင်မစာမျက်နှာ » Website Builder » အတိုကောက်အဘိဓါန် » CLV ဆိုတာဘာလဲ။ (ဖောက်သည်တစ်သက်တာတန်ဖိုး)

အသိပေးပါ။ ကျွန်ုပ်တို့၏သတင်းလွှာတွင်ပါဝင်ပါ။
ယခုစာရင်းသွင်းပြီး စာရင်းသွင်းသူသီးသန့်လမ်းညွှန်များ၊ ကိရိယာများနှင့် အရင်းအမြစ်များကို အခမဲ့ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုလိုက်ပါ။
စာရင်းသွင်းမှုကို အချိန်မရွေး ဖြုတ်နိုင်သည်။ သင့်ဒေတာသည် လုံခြုံပါသည်။
အသိပေးပါ။ ကျွန်ုပ်တို့၏သတင်းလွှာတွင်ပါဝင်ပါ။
ယခုစာရင်းသွင်းပြီး စာရင်းသွင်းသူသီးသန့်လမ်းညွှန်များ၊ ကိရိယာများနှင့် အရင်းအမြစ်များကို အခမဲ့ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုလိုက်ပါ။
စာရင်းသွင်းမှုကို အချိန်မရွေး ဖြုတ်နိုင်သည်။ သင့်ဒေတာသည် လုံခြုံပါသည်။
မျှဝေပါ...