SaaS Magic နံပါတ်ဂဏန်းတွက်စက်

အရောင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေရေးတွင် သင်သုံးသည့် ဒေါ်လာတစ်ဒေါ်လာစီအတွက် သင့် SaaS လုပ်ငန်းသည် ထပ်တလဲလဲ ၀င်ငွေမည်မျှရှိသည်ကို တိုင်းတာပါ။








ဒါကို အခမဲ့သုံးပါ။ SaaS Magic နံပါတ်ဂဏန်းတွက်စက် သင်၏ အရောင်းနှင့် စျေးကွက် ရင်းနှီးမြုပ်နှံမှုများအပေါ် ပြန်လာမှုကို ချက်ချင်းတိုင်းတာရန်၊ တိုးတက်မှုနှုန်းကို အရှိန်မြှင့်ရန် သင့်အသုံးစရိတ်ကို တိုးမြှင့်သင့်သလား သို့မဟုတ် ဝင်ငွေဖန်တီးမှု စွမ်းဆောင်ရည် မြှင့်တင်ရန် သင်၏ ဗျူဟာများကို အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင် ဖော်ထုတ်ပါ။ 1.0 အထက်ရှိ SaaS Magic နံပါတ်သည် ယေဘုယျအားဖြင့် ကောင်းမွန်သည်ဟု ယူဆသောကြောင့် ကုမ္ပဏီသည် အရောင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေရေးတွင် အသုံးစရိတ်ထက် ဝင်ငွေပိုမိုရရှိနေသည်ဟု ဆိုလိုသည်။

Saas Magic နံပါတ်ဖော်မြူလာ-

Saas Magic Number 🟰 စုစုပေါင်း Revenue (Current Quarter) ➖ စုစုပေါင်း Revenue (Previous Quarter) ✖️ 4 ➗ Sales & Marketing Spend (Previous Quarter)

Saas Magic နံပါတ်က ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်၊

SaaS Magic Number သည် အရောင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေရေးတွင် သုံးသည့်ဒေါ်လာတစ်ဒေါ်လာစီအတွက် SaaS ကုမ္ပဏီမှ ဝင်ငွေမည်မျှထုတ်ပေးသည်ကို တိုင်းတာသည့် အရောင်းထိရောက်မှုမက်ထရစ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းကို ယခင်သုံးလပတ်မှ ဝယ်ယူသူဝယ်ယူမှုကုန်ကျစရိတ် (CAC) ဖြင့် နှစ်စဉ် ထပ်တလဲလဲရငွေ (ARR) အပြောင်းအလဲကို ပိုင်းခြား၍ တွက်ချက်သည်။

ဥပမာ

ကုမ္ပဏီအေ

  • စုစုပေါင်းဝင်ငွေ (လက်ရှိသုံးလပတ်): $100,000
  • စုစုပေါင်းရငွေ (ယခင်သုံးလပတ်) - $75,000
  • အရောင်းနှင့် စျေးကွက်အသုံးစရိတ် (ယခင်သုံးလပတ်)- $25,000
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

ဆိုလိုသည်မှာ ကုမ္ပဏီ A သည် အရောင်းနှင့် စျေးကွက်တွင် သုံးစွဲသည့် ဒေါ်လာတိုင်းအတွက် ထပ်တလဲလဲ ၀င်ငွေအသစ်တွင် $0.80 ထုတ်ပေးသည်။

ကုမ္ပဏီခ

  • စုစုပေါင်းဝင်ငွေ (လက်ရှိသုံးလပတ်): $200,000
  • စုစုပေါင်းရငွေ (ယခင်သုံးလပတ်) - $150,000
  • အရောင်းနှင့် စျေးကွက်အသုံးစရိတ် (ယခင်သုံးလပတ်)- $50,000
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

ဆိုလိုသည်မှာ ကုမ္ပဏီ B သည် အရောင်းနှင့် စျေးကွက်တွင် သုံးစွဲသည့် ဒေါ်လာတိုင်းအတွက်၊ ၎င်းသည် ထပ်တလဲလဲ ၀င်ငွေအသစ်တွင် $1.60 ထုတ်ပေးပါသည်။

ကုမ္ပဏီ B တွင် ကုမ္ပဏီ A ထက် SaaS Magic နံပါတ် ပိုများသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ ကုမ္ပဏီ B သည် ၎င်း၏ အရောင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေရေး ကြိုးပမ်းမှုများမှ ထပ်တလဲလဲ ဝင်ငွေအသစ်များကို ထိရောက်စွာ ထုတ်ပေးနေပါသည်။

Company B ၏ SaaS Magic Number သည် အဘယ်ကြောင့် ပိုမိုမြင့်မားသနည်း။

ဤအတွက် အကြောင်းရင်း အနည်းငယ် ရှိနိုင်သည်-

  • ကုမ္ပဏီ B သည် တန်ဖိုးမြင့် ဖောက်သည်များကို ပစ်မှတ်ထားနေနိုင်သည်။
  • ကုမ္ပဏီ B သည် ပိုမိုထိရောက်သော အရောင်းလုပ်ငန်းစဉ်ရှိနိုင်သည်။
  • ကုမ္ပဏီ B သည် ဖောက်သည်ဝယ်ယူမှုကုန်ကျစရိတ် (CAC) တွင် ငွေအနည်းငယ်သုံးစွဲနေနိုင်သည်။
  • ကုမ္ပဏီ B သည် ပိုမိုမြင့်မားသော ဖောက်သည်တစ်သက်တာတန်ဖိုးရှိနိုင်သည် (CLTV).

ကုမ္ပဏီ A သည် ၎င်း၏ SaaS Magic နံပါတ်ကို မည်သို့တိုးတက်အောင်လုပ်နိုင်မည်နည်း။

ကုမ္ပဏီ A သည် ၎င်း၏ SaaS Magic နံပါတ်ကို မြှင့်တင်နိုင်သည်-

  • တန်ဖိုးမြင့် ဖောက်သည်များကို ပစ်မှတ်ထားခြင်း။
  • ၎င်း၏အရောင်းမြှင့်တင်ရေးလုပ်ငန်းစဉ်။
  • ကာရံထားသည်။ CAC.
  • ၎င်း၏ CLTV ကိုတိုးမြှင့်။

ကုမ္ပဏီ A သည် ကုမ္ပဏီ B ၏ အရောင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေရေး ဗျူဟာများမှ သင်ယူနိုင်ပြီး ၎င်းတို့ကို ၎င်း၏ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းတွင် ပုံတူပွားရန် နည်းဗျူဟာများကို တီထွင်နိုင်သည်။

TL; DRSaaS Magic Number သည် SaaS ကုမ္ပဏီမှ အရောင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေရေးတွင် သုံးစွဲသည့် ဒေါ်လာတိုင်းအတွက် ထပ်တလဲလဲ ၀င်ငွေမည်မျှ ထုတ်ပေးသည်ကို တိုင်းတာသည့် အရောင်းထိရောက်မှု မက်ထရစ်တစ်ခု ဖြစ်သည်။ ၎င်းကို ယခင်သုံးလပတ်မှ ဝယ်ယူသူဝယ်ယူမှုကုန်ကျစရိတ် (CAC) ဖြင့် နှစ်စဉ် ထပ်တလဲလဲရငွေ (ARR) အပြောင်းအလဲကို ပိုင်းခြား၍ တွက်ချက်သည်။ SaaS ကုမ္ပဏီများသည် ၎င်းတို့၏ SaaS Magic နံပါတ်ကို အချိန်နှင့်အမျှ တိုးတက်စေရန် ရည်ရွယ်သင့်သည်။ တန်ဖိုးမြင့် ဖောက်သည်များကို ပစ်မှတ်ထားကာ၊ အရောင်းလုပ်ငန်းစဉ်ကို တိုးတက်စေခြင်း၊ CAC လျှော့ချခြင်းနှင့် CLV တိုးမြှင့်ခြင်းဖြင့် ၎င်းကို လုပ်ဆောင်နိုင်သည်။

မျှဝေပါ...