Calculatrice CAC

Scuprite quantu spende a vostra attività per acquistà un novu cliente.






U vostru calculu CAC si vede quì

Utilizà questu Calculatrice CAC per capisce quantu costa a vostra attività per acquistà un novu cliente. Questu hè essenziale per piglià decisioni infurmati nantu à e vostre strategie di marketing è di vendita, cum'è l'assignazione di u vostru budgetu, paragunendu cù i vostri cuncurrenti, è identificà e spazii per migliurà.

Formula CAC:

Costu di Acquisizione di Clienti 🟰 Costu di Vendite è Marketing ➗ Numeru di Clienti Novi Acquistati

Cosa hè u CAC, in ogni casu?

CAC (customer acquisition cost) hè u costu tutale di acquistà un novu cliente. Include tutte e spese di marketing è di vendita, cum'è salarii, cumissioni, publicità è costi di tecnulugia.

U costu di vendita è marketing includenu tutte e spese relative à l'acquistu di novi clienti, cum'è:

  • Costi di publicità
  • I costi di a campagna di marketing
  • Cummissioni è bonus pagati à i rapprisentanti di vendita
  • I salarii di i marketers è i sales managers
  • Costi generali ligati à a vendita è u marketing

U numeru di novi clienti acquistati hè u numeru tutale di novi clienti acquistati annantu à un periudu specificu di tempu, cum'è un mese, un trimestre o un annu.

esempiu:

A Cumpagnia A spende $ 100,000 in vendita è marketing in un quartu è acquista 1,000 novi clienti durante quellu tempu. U CAC di a cumpagnia per quellu trimestre seria $ 100 per cliente.

CAC = $ 100,000 / 1,000 clienti = $ 100 / cliente

TL; DR: CAC pò aiutà l'imprese à determinà a prufittuità di i so sforzi di marketing è di vendita, identificà e zone induve ponu riduce i costi, piglià decisioni megliu nantu à cumu allocanu u so budgetu è paragunà u so CAC à i so cuncurrenti. U più bassu u vostru CAC, u megliu.

sparte à...