Калькулятор магічних чисел SaaS

Виміряйте, скільки поточного доходу генерує ваш бізнес SaaS на кожен долар, який ви витрачаєте на продажі та маркетинг.








Використовуйте це безкоштовно Калькулятор SaaS Magic Number щоб негайно оцінити віддачу від ваших інвестицій у продажі та маркетинг, визначити, чи слід вам збільшити витрати, щоб прискорити зростання, чи оптимізувати свої стратегії для підвищення ефективності отримання доходу. SaaS Magic Number вище 1.0 зазвичай вважається хорошим, оскільки це означає, що компанія отримує більше доходу, ніж витрачає на продажі та маркетинг.

Формула магічного числа Saas:

Магічне число Saas 🟰 Загальний дохід (поточний квартал) ➖ Загальний дохід (попередній квартал) ✖️ 4 ➗ Витрати на продаж і маркетинг (попередній квартал)

Що таке магічне число Сааса?

Магічне число SaaS — це показник ефективності продажів, який вимірює, скільки постійного доходу отримує компанія SaaS за кожен долар, витрачений на продажі та маркетинг. Він розраховується шляхом ділення зміни річного регулярного доходу (ARR) на вартість залучення клієнта (CAC) за попередній квартал.

прикладів

Компанія А

  • Загальний дохід (поточний квартал): 100,000 XNUMX доларів США
  • Загальний дохід (попередній квартал): $75,000 XNUMX
  • Витрати на продаж і маркетинг (попередній квартал): 25,000 XNUMX доларів США
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Це означає, що з кожного долара, який компанія А витрачає на продажі та маркетинг, вона генерує 0.80 долара нового постійного доходу.

Компанія B

  • Загальний дохід (поточний квартал): 200,000 XNUMX доларів США
  • Загальний дохід (попередній квартал): $150,000 XNUMX
  • Витрати на продаж і маркетинг (попередній квартал): 50,000 XNUMX доларів США
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Це означає, що з кожного долара, який компанія Б витрачає на продажі та маркетинг, вона отримує 1.60 долара нового постійного доходу.

Компанія B має вище магічне число SaaS, ніж компанія A. Це означає, що компанія B ефективніше генерує новий постійний дохід від своїх продажів і маркетингових зусиль.

Чому SaaS Magic Number компанії B вище?

Для цього може бути кілька причин:

  • Можливо, компанія Б орієнтується на клієнтів з вищою ціною.
  • Компанія Б може мати більш ефективний процес продажу.
  • Можливо, компанія B витрачає менше грошей на витрати на залучення клієнтів (CAC).
  • Компанія B може мати вищу цінність клієнта за весь період (CLTV).

Як компанія A може покращити свій SaaS Magic Number?

Компанія A може покращити свій SaaS Magic Number за допомогою:

  • Орієнтація на цінних клієнтів.
  • Удосконалення процесу продажів.
  • Зменшення його CAC.
  • Збільшення його CLTV.

Компанія А також може вивчити стратегії продажів і маркетингу компанії Б і розробити тактику для їх відтворення у власному бізнесі.

TL, д-р: Магічне число SaaS — це показник ефективності продажів, який вимірює, скільки постійного доходу отримує компанія SaaS за кожен долар, витрачений на продажі та маркетинг. Він розраховується шляхом ділення зміни річного регулярного доходу (ARR) на вартість залучення клієнта (CAC) за попередній квартал. Компанії SaaS повинні з часом прагнути покращити свій SaaS Magic Number. Це можна зробити, націлившись на більш цінних клієнтів, покращивши процес продажів, зменшивши CAC і підвищивши CLV.

Поділіться з...