CLV чист? (Арзиши умри муштарӣ)

CLV (арзиши умри муштарӣ) маблағи умумии пулест, ки муштарӣ дар тӯли тамоми муносибат бо ширкат барои маҳсулот ё хидматҳои ширкат сарф мекунад.

CLV чист? (Арзиши умри муштарӣ)

CLV (арзиши умри муштарӣ) ченакест, ки интизор меравад, ки муштарӣ барои маҳсулот ё хидматҳои ширкат дар тӯли тамоми давраи тиҷораташон чӣ қадар маблағ сарф кунад. Он ба ширкатҳо кӯмак мекунад, ки арзиши дарозмуддати муштариёни худро дарк кунанд ва қарор қабул кунанд, ки онҳо барои ба даст овардан ва нигоҳ доштани онҳо чӣ қадар сармоягузорӣ кунанд. Ба ибораи оддӣ, ин як роҳест барои ширкатҳо барои фаҳмидани он ки муштарӣ бо мурури замон барои онҳо чӣ қадар арзиш дорад.

Арзиши умри муштарӣ (CLV) як ченаки тиҷорист, ки арзиши умумии муштарӣ ба тиҷорат дар тӯли тамоми давраи муносибатҳои онҳо меорад. Ин як нишондиҳандаи муҳим барои пайгирӣ кардани тиҷорат аст, зеро он ба онҳо дар фаҳмидани арзиши дарозмуддати муштариёни худ ва қабули қарорҳои огоҳона дар бораи маркетинг, фурӯш ва стратегияҳои хидматрасонии муштариён кӯмак мекунад.

CLV омилҳои гуногунро ба назар мегирад, ба монанди арзиши миёнаи фармоиши муштарӣ, шумораи муомилоти онҳо ва дарозии миёнаи муносибатҳои онҳо бо тиҷорат. Бо ҳисоб кардани CLV, корхонаҳо метавонанд мизоҷони арзишманди худро муайян кунанд ва захираҳоро барои нигоҳ доштани онҳо сармоягузорӣ кунанд ва ҳамин тариқ садоқати муштариён ва даромадро бо мурури замон афзоиш диҳанд.

Дар ин мақола, мо ба мафҳуми CLV, аҳамияти он ва чӣ гуна корхонаҳо метавонанд онро ба манфиати худ ҳисоб ва истифода баранд, амиқтар меомӯзем. Мо инчунин баъзе таҷрибаҳои беҳтаринро барои беҳтар кардани арзиши умри муштариён ва стратегияҳои истифодаи CLV барои пешбурди рушди тиҷорат муҳокима хоҳем кард.

CLV чист?

Муайян

Арзиши умри муштарӣ (CLV) як ченаки тиҷорист, ки барои чен кардани маблағи умумии пуле, ки муштарӣ дар тӯли тамоми умри худ барои маҳсулот ё хидматҳои ширкат сарф мекунад, истифода мешавад. Аслан, CLV пешгӯии фоидаи софест, ки муштарии мушаххас барои тиҷорат дар тӯли муносибатҳои худ ба даст меорад.

CLV бо роҳи зарб задани арзиши миёнаи хариди муштарӣ ба миқдори маротибае, ки онҳо дар як давраи муайян харидорӣ мекунанд, ва сипас зарб задани ин рақам ба дарозии пешбинишудаи муносибатҳои муштарӣ бо тиҷорат ҳисоб карда мешавад.

аҳамият

CLV як нишондиҳандаи муҳим барои тиҷорат аст, зеро он ба онҳо кӯмак мекунад, ки арзиши дарозмуддати муштариёни худро дарк кунанд. Бо донистани CLV-и муштариёни худ, корхонаҳо метавонанд қарорҳои огоҳонаро дар бораи чӣ қадар сарф кардан барои харидорӣ ва нигоҳдории муштариён қабул кунанд.

Масалан, агар тиҷорат донад, ки муштарии мушаххас дорои CLV-и баланд аст, онҳо метавонанд барои ба даст овардани ин муштарӣ барои маъракаҳои маркетингӣ пули бештар харҷ кунанд, зеро медонанд, ки сармоягузорӣ дар дарозмуддат пардохт хоҳад кард. Ба ҳамин монанд, агар тиҷорат бидонад, ки муштарӣ CLV-и паст дорад, онҳо метавонанд кӯшиш кунанд, ки кӯшишҳои худро ба нигоҳ доштани муштариёни арзишманд равона кунанд.

Илова ба кӯмак ба тиҷорат дар қабули қарорҳои стратегӣ дар бораи харидорӣ ва нигоҳдории муштариён, CLV инчунин метавонад барои муайян кардани соҳаҳое истифода шавад, ки бизнес метавонад маҳсулот ё хидматҳои худро беҳтар кунад. Тавассути таҳлили рафтори муштариёни арзишманд, корхонаҳо метавонанд дар бораи он, ки садоқат ва қаноатмандии муштариёнро чӣ бармеангезад, дарк кунанд ва ин маълумотро барои беҳтар кардани таҷрибаи муштариёни худ истифода баранд.

Дар маҷмӯъ, CLV як нишондиҳандаи арзишманд барои тиҷорати ҳама андозаҳост, зеро он тасвири равшани арзиши дарозмуддати муштариёни онҳоро таъмин мекунад ва метавонад доираи васеи қарорҳои стратегиро огоҳ созад.

Чӣ тавр ҳисоб кардани CLV

Ҳисоб кардани арзиши умри муштарӣ (CLV) қадами муҳим дар фаҳмидани даромаднокии тиҷорати шумост. Инҳоянд қадамҳои ҳисоб кардани CLV:

формула

Формула барои ҳисоб кардани CLV ин аст:

CLV = Average Order Value (AOV) x Number of Transactions x Average Customer Lifespan

Факторҳо

Арзиши миёнаи фармоиш (AOV)

AOV маблағи миёнаи пулест, ки муштарӣ барои ҳар як транзаксия сарф мекунад. Барои ҳисоб кардани AOV, даромади умумиро ба шумораи умумии амалиётҳо тақсим кунед.

Шумораи амалиётҳо

Миқдори транзаксияҳо шумораи умумии харидҳое мебошад, ки муштарӣ ҳангоми муносибат бо тиҷорати шумо анҷом додааст.

Давомнокии миёнаи муштариён

Давомнокии миёнаи муштарӣ ин миқдори вақтест, ки муштарӣ бо тиҷорати шумо фаъол боқӣ мемонад. Онро бо роҳи тақсим кардани шумораи умумии солҳое, ки муштарӣ фаъол боқӣ мемонад, ба шумораи умумии муштариён ҳисоб кардан мумкин аст.

мисол

Фарз мекунем, ки муштарӣ ба ҳисоби миёна барои як транзаксия бо тиҷорати шумо 100 доллар сарф мекунад, дар як сол 5 транзаксия анҷом медиҳад ва 5 сол фаъол боқӣ мемонад. CLV барои ин муштарӣ чунин хоҳад буд:

CLV = $100 x 5 x 5 = $2,500

Бо ҳисоб кардани CLV барои ҳар як муштарӣ, шумо метавонед мизоҷони даромадноктаринро муайян кунед ва стратегияи нигоҳ доштани онҳоро таҳия кунед.

CLV дар стратегияи тиҷорат

Арзиши умри муштарӣ (CLV) як нишондиҳандаи муҳими тиҷорист, ки маблағи умумии пулеро, ки муштарӣ дар тӯли умри худ барои маҳсулот ё хидматҳои ширкат сарф мекунад, чен мекунад. CLV як воситаи муҳим барои тиҷорат барои фаҳмидани арзиши муштариёни худ ва чӣ гуна тақсим кардани захираҳо барои баланд бардоштани даромаднокӣ мебошад.

Хариди муштариён

Гирифтани муштариён раванди ба даст овардани мизоҷони нав мебошад. Хароҷоти ба даст овардани мизоҷони нав метавонад назаррас бошад ва фаҳмидани CLV-и ин муштариён барои кафолат додани он, ки арзиши харид асоснок аст, муҳим аст. Бо дарки CLV-и муштариёни нав, корхонаҳо метавонанд қарорҳои огоҳона қабул кунанд, ки барои ба даст овардани муштариён чӣ қадар маблағ сарф кардан лозим аст ва кадом каналҳои маркетинг самараноктаранд.

Нигоҳ доштани муштариён

Нигоҳ доштани муштариён раванди нигоҳ доштани муштариёни мавҷуда мебошад. Бо нигоҳ доштани муштариён, корхонаҳо метавонанд хароҷоти харидории муштариёнро кам кунанд ва даромаднокии онро афзоиш диҳанд. Фаҳмидани CLV-и муштариёни мавҷуда барои таҳияи стратегияҳои муассири нигоҳдорӣ муҳим аст. Бо муайян кардани мизоҷони арзишманд, корхонаҳо метавонанд кӯшишҳои нигоҳдории худро барои ба ҳадди аксар расонидани CLV-и ин муштариён мутобиқ созанд.

Муштариёни содиқ

Мизоҷони содиқ муштариёне мебошанд, ки дар тӯли муддати тӯлонӣ аз тиҷорат такроран харид мекунанд. Мизоҷони содиқ барои тиҷорат муҳиманд, зеро онҳо нисбат ба муштариёни нав ё тасодуфӣ CLV баландтар доранд. Бо таваҷҷуҳ ба эҷоди муносибатҳои мустаҳкам бо муштариёни содиқ, корхонаҳо метавонанд даромаднокии худро афзоиш диҳанд ва арзиши харидории муштариёнро кам кунанд.

Муносибати муштариён

Эҷоди муносибатҳои қавии муштариён барои ҳадди аксар расонидани CLV муҳим аст. Бо таваҷҷуҳ ба эҷоди муносибатҳои қавӣ бо муштариён, корхонаҳо метавонанд нигоҳдории муштариёнро зиёд кунанд, харидҳои такрориро ҳавасманд кунанд ва қаноатмандии муштариёнро беҳтар кунанд. Соҳибкорон метавонанд тавассути пешниҳоди хидматрасонии аъло ба мизоҷон, таҷрибаҳои фардӣ ва барномаҳои вафодорӣ муносибатҳои мустаҳками муштариёнро барқарор кунанд.

Хулоса, фаҳмидани CLV барои таҳияи стратегияҳои муассири тиҷорат муҳим аст. Бо тамаркуз ба харидорӣ, нигоҳдорӣ, муштариёни содиқ ва муносибатҳои муштариён, тиҷоратҳо метавонанд даромаднокии ҳадди аксарро афзоиш диҳанд ва муваффақияти дарозмуддатро таъмин кунанд.

Хониши бештар

Арзиши умри муштарӣ (CLV) як ченаки тиҷорист, ки барои муайян кардани маблағи пуле, ки муштариён дар тӯли вақт барои маҳсулот ё хидматҳои ширкат сарф мекунанд (манбаъ: Мушовири Форбс). Ин як андозагирии то чӣ андоза арзишманд будани муштарӣ барои ширкат аст, на танҳо дар асоси харид, балки дар тамоми муносибатҳои муштариён (манбаъ: Qualities). CLV арзиши даромади муштариро баррасӣ мекунад ва ин рақамро бо мӯҳлати пешбинишудаи муштариёни ширкат муқоиса мекунад (манбаъ: Hubspot).

Шартҳои марбут ба маркетинги вебсайт

хона » Веб-сайтҳо » луцат » CLV чист? (Арзиши умри муштарӣ)

Хабардор бошед! Ба бюллетени мо ҳамроҳ шавед
Ҳоло обуна шавед ва дастрасии ройгон ба дастурҳо, асбобҳо ва захираҳо барои муштариён дастрас шавед.
Шумо метавонед дар вақти дилхоҳ обунаро қатъ кунед. Маълумоти шумо бехатар аст.
Хабардор бошед! Ба бюллетени мо ҳамроҳ шавед
Ҳоло обуна шавед ва дастрасии ройгон ба дастурҳо, асбобҳо ва захираҳо барои муштариён дастрас шавед.
Шумо метавонед дар вақти дилхоҳ обунаро қатъ кунед. Маълумоти шумо бехатар аст.
Мубодила ба...