SaaS Magic Number Calculator

Kejjel kemm jiġġenera dħul rikorrenti n-negozju SaaS tiegħek għal kull dollaru li tonfoq fuq bejgħ u marketing.








Uża dan b'xejn Kalkulatur SaaS Magic Number biex tkejjel immedjatament ir-redditu fuq l-investimenti tal-bejgħ u tal-marketing tiegħek, identifika jekk għandekx iżżid l-infiq tiegħek biex taċċellera t-tkabbir, jew tottimizza l-istrateġiji tiegħek biex ittejjeb l-effiċjenza tal-ġenerazzjoni tad-dħul. Numru SaaS Magic 'il fuq minn 1.0 ġeneralment jitqies bħala tajjeb, peress li jfisser li l-kumpanija qed tiġġenera aktar dħul milli qed tonfoq fuq bejgħ u marketing.

Formula tan-Numru Maġiku ta' Saas:

Numru Maġiku ta' Saas 🟰 Dħul Totali (Kwart Attwali) ➖ Dħul Total (Kwart Preċedenti) ✖️ 4 ➗ Infiq tal-Bejgħ u l-Marketing (Trimest ta' Preċedenti)

X'inhu n-Numru Magic Saas, Xorta waħda?

In-Numru Magic SaaS huwa metrika tal-effiċjenza tal-bejgħ li tkejjel kemm tiġġenera dħul rikorrenti kumpanija SaaS għal kull dollaru li tonfoq fuq il-bejgħ u l-kummerċjalizzazzjoni. Huwa kkalkulat billi tiddividi l-bidla fid-dħul rikorrenti annwali (ARR) bil-kost tal-akkwist tal-klijenti (CAC) mit-trimestru preċedenti.

Eżempji

Kumpanija A

  • Dħul Totali (Kwart Attwali): $ 100,000
  • Dħul Totali (Kwart Preċedenti): $ 75,000
  • Infiq tal-Bejgħ u l-Marketing (Kwart Preċedenti): $25,000
SaaS Magic Number = [(100,000 - 75,000) * 4] / 25,000 = 0.8

Dan ifisser li għal kull dollaru li l-Kumpanija A tonfoq fuq il-bejgħ u l-kummerċjalizzazzjoni, tiġġenera $0.80 fi dħul rikorrenti ġdid.

Kumpanija B

  • Dħul Totali (Kwart Attwali): $ 200,000
  • Dħul Totali (Kwart Preċedenti): $ 150,000
  • Infiq tal-Bejgħ u l-Marketing (Kwart Preċedenti): $50,000
SaaS Magic Number = [(200,000 - 150,000) * 4] / 50,000 = 1.6

Dan ifisser li għal kull dollaru li l-Kumpanija B tonfoq fuq il-bejgħ u l-kummerċjalizzazzjoni, tiġġenera $1.60 fi dħul rikorrenti ġdid.

Il-Kumpanija B għandha Numru Maġiku SaaS ogħla mill-Kumpanija A. Dan ifisser li l-Kumpanija B qed tiġġenera dħul rikorrenti ġdid b'mod aktar effiċjenti mill-isforzi tal-bejgħ u l-kummerċjalizzazzjoni tagħha.

Għaliex in-Numru Magic SaaS tal-Kumpanija B huwa ogħla?

Jista 'jkun hemm ftit raġunijiet għal dan:

  • Il-kumpanija B tista' tkun qed timmira klijenti ta' valur ogħla.
  • Kumpanija B jista 'jkollha proċess ta' bejgħ aktar effettiv.
  • Il-Kumpanija B tista’ tkun qed tonfoq inqas flus fuq l-ispejjeż tal-akkwist tal-klijenti (CAC).
  • Il-Kumpanija B jista' jkollha valur tal-ħajja tal-klijent ogħla (CLTV).

Kif tista' l-Kumpanija A ttejjeb in-Numru Magic tas-SaaS tagħha?

Il-Kumpanija A tista’ ttejjeb in-Numru Magic SaaS tagħha billi:

  • Timmira għal klijenti ta' valur ogħla.
  • It-titjib tal-proċess tal-bejgħ tiegħu.
  • It-tnaqqis tagħha CAC.
  • Iżżid is-CLTV tagħha.

Il-Kumpanija A tista' wkoll titgħallem mill-istrateġiji tal-bejgħ u l-kummerċjalizzazzjoni tal-Kumpanija B u tiżviluppa tattiċi biex tirreplikahom fin-negozju tagħha stess.

TL; DR: In-Numru Maġiku SaaS huwa metrika tal-effiċjenza tal-bejgħ li tkejjel kemm tiġġenera dħul rikorrenti kumpanija SaaS għal kull dollaru li tonfoq fuq il-bejgħ u l-kummerċjalizzazzjoni. Huwa kkalkulat billi tiddividi l-bidla fid-dħul rikorrenti annwali (ARR) bil-kost tal-akkwist tal-klijenti (CAC) mit-trimestru preċedenti. Kumpaniji SaaS għandhom jimmiraw li jtejbu SaaS Magic Number tagħhom maż-żmien. Dan jista 'jsir billi timmira klijenti ta' valur ogħla, ittejjeb il-proċess tal-bejgħ, tnaqqas il-CAC, u żżid CLV.

Aqsam lil...